Nätter som denna

 
Remember to give your loved  ones   love. every day 
 
 



Heeej min fina!! 

Hoppas  allt är väl och du haft en fin helg 
De går alltid i en rasande fart 
 
4 veckor semester gjorde det oxå då maken haft sin och börjar jobba igen  i dag 
 
Har ni semester eller jobbar ? 

Hade jäkla restleggs igen i natt så somnade väl efter fem tvi avskyr 
Jo jag tar all medicin och ändå ... 
 
Det enda jag tänkte på va att jag åt stark  mat igår 
Har sett om det någonstans ..... 
 
Man blir tokig utav sparkande ben och kropp Önskar det ska försvinna spänner sej och tillslut Migrän 
som om det går att sova då .. suck 😮‍💨😣🥺
 
Nog gnällt om mej 
 
Önskar er Bästa Måndagen och massa good feeling 
 
Kramar & Kärlek 🧡 
 
 
 
 
 
 
Publicerat i Allmänt
#1 / / Pauline Hurtig:

jobbigt :(

jag har haft min semester, nu är de jobb

#2 / / Carolina :

Den där frukosten såg himlens god ut! Här har vi också återgått till vardagen från och med igår. Skönt på sitt sätt såklart :)

#3 / / Tess:

Vilken god frukost fina du :) Usch för restless legs :( Kram

#4 / / Heléna:

Så jobbigt för dig vännen när kroppen jäklas så med dig!
Calle började sin semester för en dryg vecka sedan, men vi har tagit det lugn här hemma under den första veckan och så kom det ju en sprängd bomb i huset i vägen när vi hade tänkt att åka iväg på en mysig dagsutflykt. Imorgon ska vi i alla fall sätta oss och planera för en kortare road trip. Vi får se vart vi hamnar. Hoppas du får en fin fortsättning på helgen fina du! Kramar och god natt 💖

#5 / / Pauline Hurtig:

å så jobbigt att de gör att du inte kan sova :(

#6 / / ❥ Thereselinneaaa:

Jag brukar få restless legs på nätterna och sent på kvällarna ibland. Det är otroligt irriterande och verkligen bara kryper i benen. Har läst att det kan va biverkning på min kvällsmedicin men har tagit den i 4 år, så borde inte vara kvar nu känner jag. Hatar verkligen den känslan.

#7 / / Enna:

Hoppas du haft en fin tisdag :)