Det bästa - Jag kan inte beskriva känslan

 
 
 
 
Syrener. Som vi älskar syrener! Doften och blomsterprakten med föraning om sommarlov och semester 
blommor... DET  gör mej så glad ..
 Det är så smidigt nu att inte alltid köpa blommor med sej hem utan få härlig ute i det fria liksom 
 
Hallå på er!
allt väl hos er?
 
Jag kan inte beskriva känslan jag får i kroppen av syrener, av just denna period då de blommar. När de blommar så är det början på så mycket. Det är början på sommaren.
Man vet att långa ljusa dagar och ljumma sommarnätter ligger framför oss och snart sommarlov för skatterna . Jag kan se dem stå finklädda och sjunga in sommaren på skolavslutningen. Jag blir glad och varm i hjärtat 
 
 
Nu dax att ladda batterierna igen .. i sängen...
Må så gott i morgon hör ni och sov så gott när det är dax  
På återseende imorgon igen då  era sötnötter!
 
Så trevlig fortsatt  kväll fina ni! ❤️ 
Kramar & Kärlek & lyckliga stunder!  
 
 
#1 / / Matilda Berlin:

Instämmer verkligen helt!! Vi har alltid haft världens syrenbuskar i trädgården hemma, så förstå att jag saknar det nu när jag har flyttat! Såg dock ett par ute i Haga-parken, så funderar på att smyga dit på natten och klippa med mig ett par kvistar, hihihi! Kram <3

#2 / / åsa:

Än är det nån vecka innan syren står i blom, knappt bladverket har börjat knoppa sig... brukar bli lagom till skolavslutningen i mitten av juni.

Syren är en härlig doft även om jag får huvudvärk om vi plockar in kvistar.

kram

#3 / / Amanda (Swedish Passport):

Åh, älskar också syrener!

#4 / / Ama de casa:

Syrener är verkligen fantastiska! :-)

#5 / / petra:

Älskar syrener , doftar ljuvligt ,kram

#6 / / Sara Ekman:

Så fina <3

#7 / / Netti Starby:

Syrener är verkligen vackra blommor och ha en fortsatt fin dag! <3 Kramis

#8 / / Yasmine:

Jag ÄLSKAR syrener! :D Kram <3

#9 / / Johanna Utterberg:

Syrener är verkligen så fina, älskar dom och tiden som är nu! :)

#10 / / Emma Engström:

Älskar verkligen syrener jag också, de är både himla fina och luktar hur gott som helst! KRAM <3

#11 / / Linda:

Älskar syréndoften!!
Svar: Ja, haha man kan ju undra, nu är det gjort och jag är så nöjd med dem!

#12 / / MADDISENJ.SE - mode och föräldraskap:

Ja det är verkligen något visst med syrener, underbara! Älskar också att man kan plocka in blommor från trädgården eller liknande istället för att köpa blommor jämt :D

#13 / / Joakim Ramqvist Hallin:

Jättefin, gillar ju lila och det finns mkt av syrener här hos mig men får vänta lite till de blommar innan jag tar hem ngr söta, fina kvistar m just lila blomster på.. /Trevlig tisdag, 😉..

#14 / / Sandra:

Jag tycker syrener är fina och tillhör sommaren, tyvärr är jag allergisk så in kommer de inte, men njuter av dem i trädgården ❤