Last breakky

 
HAPPY Weekend 
Trodelidooo sweeties!
 
Hoppas att du mår bra och är vid gott mod.
 
Den här underbara blomman hade våra gäster med sej igår 
Jag som älskar blommor 
Alltså hur lycklig blir man inte av att se på de här blommorna? Feelgood deluxe!  
Sååånt gör mej glad 
 
 
Hoppas er dag varit till belåtenhet 
 
Did this quick and easy smoothie this morning
Idag fick skatterna bestämma  så då blev det smoothie 
Det är ändå konstigt men undrar ifall de inte kan dricka det typ var dag ha ha 
 
 
 I dagens : 
Frysta hallon,  bananer, yougurt 
 It was really yummy so you should totally try it! 
 
 
 Dax att  jag kryper ner under duntäcket här bredvid maken i soffan sen blir det snart sängen 
En cowboy film går här så kanske ögonen är öppna en stund till ... kanske .. 
 
Önskar dej bästa morgondagen med härlig vila och göra som du önskar 
Gör precis det du har lust till  och känn inte att du måste något eller borde något, bara va och tanka feelgood och njut!
 
Önskar Er Bästa morgondagen i morgon nu då 
 

 ❥

 
Kramar & Kärlek!
 
Publicerat i Allmänt / På bordet
Taggar: breakfast / frukost / på bordet
#1 / / Anita Birgitta :

Ååååå en fina påskliljor. Påsken kommer sent i år men härligt med påskliljor redan nu.

#2 / / Orsakulla mamma vid 20, specialpedagog & doula :

Men du så mysigt med gäster, sedan jättekul att du även fick blommor :). Smoothiesarna ser jättegoda ut 🥰

#3 / / Matilda Berlin:

Men alltså JA! Hur glad blir man inte utav dom?? Och hur gott ser det inte ut? MUMS! Hoppas du får en fantastisk Söndag nu vännen! Kram <3

#4 / / Pärla:

Blommor är verkligen uppiggande, har börjat köpa nya varje vecka. Smoothien både såg och lät god 😍 Hoppas du fick sova gott.

#5 / / Emma Engström:

Man blir så lycklig av att se lite blommor, så fint! <3

#6 / / www.nouw.com/Sannaevelyne:

Åh vilken fin blomma! Håller med; man blir verkligen glad av blommor :)

#7 / / Emelie:

Vilka fina blommor du fick, skriker vår! 😊 gott med smoothie, såg galet gott ut 😍

#8 / / Hannas krypin :

Man blir väldigt glad av påskliljorna. Så härlig färg. Mmm, hur god ser inte den där smoothie ut då, mums! Önskar dig en härlig dag!

#9 / / Netti Starby:

Så fina blommor och smoothie är verkligen gott! :-D Kramis

#10 / / Sanna:

Underbara gula blommor passar så bra denna årstid, sen en smothie på det. Vårkänslor alltså! fina gäster du har💕

#11 / / Marie:

Än en gång så skriver jag att jag tycker ni har det så fint och fitn med påskliljor

#12 / / Anonym:

Så gulligt att få fina vårblommor från dina gäster. En färgklick på bordet!!!! Ha en bra Vasasöndag🤗
Biggeros

#13 / / Ariella :

Blommor är fina. Livar upp liksom. Påskliljorna var supersöta och krukan var pricken över i:et.
Smoothie är så gott!

#14 / / Jennysvardag :

Så fina blommor ni fick, fick lite påskkänsla av att se blommorna. Jag drack smoothie varje dag. Det är ju både nyttigt och gott :)

#15 / / JUNITJEJ:

Så gott det ser ut! Påskliljor är ett säkert vårtecken.

#16 / / Moa Larsson:

Det mysigaste med att gå bort tycker jag är att få köpa med sig en bukett eller en blomma till värdparet. Jag själv blir så glad när någon gör det lilla extra och tar med sig något litet. Påskliljor brukar dock reta min pollenallergi så trots att jag skulle vilja ha de inomhus så vågar jag inte riktigt ❤️

#17 / / åsa/nalta norrland:

Smootie är inget jag frivilligt väljer... tyvärr, det är säkert nyttigt ;-)
Påskliljor, yes, jag började fundera på om jag kanske skulle kunna köpa sånna jag med... ska kolla på blomsteraffären.
Här såg vi Andra Chansen jag å Elin å sedan såg jag den engelska serien (från Wales) Saknad, aldrig glömd ihop med J.
Då jag icke mådde helt okey så blev det "tidigt" i säng.
kram

#18 / / Inne hos Ina:

Åh, i sommar måste jag plocka hallon så jag kan ha dem i smoothies. Vill helst inte använda frysta hallon från affär eftersom de ska kokas först. Hur gör du, har du egna?

#19 / / Sarah:

Jag förstår att du älskar blommor och det gör jag med :) Det var verkligen en fin plantering du fick av dina gäster :)

#20 / / My Nordqvist:

Mums!!!

#21 / / Johanna :

Huuur fina blommor?? Wow! Smoothien ser verkligen så god ut, saknar dock en mixer... kram fina du, ha en fantastisk söndag<3

#22 / / Johanna:

Så fina påskliljor och smootiesen såg sjukt goda ut

#23 / / Yasmine:

Blir supersugen på smoothie när jag läser detta haha! Kram

#24 / / Johanna Utterberg:

Så fin blomma och gott med smoothie!

#25 / / My:

Hur gott verkar inte dedär vara då??! Å blommorna!😍😍😍 önskar mina göster kunde ta med sig lite blommor 😂

#26 / / Johanna:

Men så underbart med påskliljor, piggar verkligen upp hela hemmet. Vilken fantastisk smoothie, önskar verkligen att jag hade en mixer, haha <3 Kramar!

#27 / / enna:

Helt underbart att ha fina blommor hemma :)

#28 / / enna:

Helt underbart att ha fina blommor hemma :)

#29 / / Sara Ekman:

Åh så gott med smoothie <3

#30 / / ellie:

Så fina blommor, brukar göra sån smoothie till frukost väldigt ofta!

#31 / / Johanna:

Ja det har varit en mysig helg, på det stora hela, fastnar dock i det som inte var så bra :( Men får försöka släppa det :)

Tack, mår bättre nu, dock lite ensamt här hemma.

#32 / / Amanda:

Vilka fina blommor verkligen wow!Och den smoothien såg verkligen riktigt god ut. Hade lätt kunnat tagit mig ett glas med :)

#33 / / Michelle :

Det är så fint när man ger el får blommor från någon annan det visar verkligen uppskattning 💕

#34 / / Kamilla:

Så fint gästerna planterade påsklijorna. Blommor går ju alltid hem att ta med när man går bort.

#35 / / NICOLE:

Gott med smoothie :D

#36 / / Petra:

Smoothies e min favorit,blommorna ser underbara ut ,påminner om påsken,kram

#37 / / Amanda:

Åh så vackra blommor! 😃

#38 / / Amanda:

Åh så vackra blommor! 😃

#39 / / Yela:

Men så himla fina blommor, kan verkligen bli så glad av att köpa med eller få en fin blombukett 😍

#40 / / Malin Moen:

hur fint har inte du det? :D Ser verkligen jättefint ut och älskar blommorna! :) Fins bilder med ;)

#41 / / Sandra:

Vilka underbara blommor ❤ det blir så vårigt och fint. Smoothie är gott, här dricker vi både vuxna och barn det nästan varje dag ❤

#42 / / Lexochlogan :

Så fina blommor, kul när man får något man gillar. Å det såg ju så mumsigt ut

#43 / / yasmine mamma till dennis och angelina:

så fin blomma du fått.
Hoppas du får en mysig dag
KRAM