Ibland funderar jag på att kasta in handduken

 
Pics från casa Weberskolds   place 
Lite bilder i från senaste tiden va dethär 
 
Hej underbara ni ♡
God kväll min vän. Hoppas du har härliga dagar och mår bra.
Japp då va denna veckan snart slut oxå och Bästa dagen är här i morgon igen 
Ja nu när jag ändå är hemma så är det inte alltid den där feelingen  här men ändå ja fredagsmys ska vi ha såklart  
 
Alltså jag måste säga igen ... Att va ni skämmer bort med med era fina ord jag blir så rörd 
Flera utav er har jag ju inte " känt"   länge nu och ändå är ni så rara och fina    ♥
T: A. C. K. 
Här är tungt grått över staden idag. Mörkt  och jag tror regnet hänger i luften i fall det inte
redan börjat nu igen . Vräkt ner typ hela dagen 
 
Sådär finingar 
 inget mera här ifrån idag 
 Trevlig helg! tänk att det redan är fredag?! Crazy…  ♥
Va rädda om er och försök starta helgen på Bästa sätt 
God Fredag önskar jag ER  
 
Godnatt fina ni! ❤️ 
På återseende imorgon igen erasötnötter!
Kramar & Kärlek & lyckliga stunder!  
   
 
Publicerat i Allmänt
#1 / / Hanna Karlsson:

Jag trodde först du tänkte sluta blogga eller något annat tråkigt. Rubriken luras lite, hehe, men antar att det kanske är lite meningen. Citatet i bilden längst ner är så roligt och jag förstår ju att det är därifrån din rubrik kommer.
Du har det så himla fint. Ville bara säga det. :-) Hoppas att du får en underbar fredag! Jag är ledig idag och sen ska jag på helgjobb igen. :-)

#2 / / Netti Starby:

Önskar dig också en fin fredag! <3 Kramis

#3 / / Fröken Rödlök:

Det känns lite så för min del också, vart ledig och sjukt så länge nu att det känns konstigt att det är fredag och ledighet igen, men ändå jäkla härligt med fredag =) Ha en fin dag!

#4 / / Snabela :

Att kasta in handduken har jag funderat att göra många gånger, har gjort det halvvägs oxå. Men har fortsatt ändå pga att jag insett att det inte är nån idé att göra det.

#5 / / Pärla:

Här har det regnat och fortsätter med det, man kan ju bli deprimerad för mindre. Hoppas ni får lite fredagsmys iallafall <3

#6 / / Matilda Berlin:

Hoppas du får en fantastisk Fredag nu hjärtat!! STOR KRAM <3

#7 / / Elisa:

Visst är det skönt med fredag! Blir lite lättare att ta sig genom dagen när man vet att helgen hägrar.
Gillar citatet på bilden. Lite så det känns ibland. :)
Trevlig helg till dig med, njut av fredagsmyset.

#8 / / Jennysvardag:

Visst är det härligt att det är fredag. Att få fina kommentarer är ju alltid trevligt :) jag hoppas att fi får en fin helg

#9 / / Sandrq:

Älskar citatet, hoppas du får en underbar fredag ❤

#10 / / Petra Olsson:

Hoppas du får finaste fredagen, klart vi ska peppa varandra,kramar

#11 / / Lillan Kind:

Jag håller med dig om att bästa dagen är imorgon!😄 Här regnar det som vanligt, och är riktigt grått. Men fredagsmys ska det såklart bli! Ha en fortsatt underbar fredag!😃 <3

#12 / / maria:

Åh, önskar att det skulle vara ledig helg även för mig. Men mannen jobbar helg så blir att jaga barnen själv både lördag och söndag. Inte så mycket vila med andra ord

#13 / / Sara Ekman:

Ha en riktigt mysig fredag <3

#14 / / Evahle - en blogg om psykisk hälsa:

Haha det var en bra bild den där sista. Känner samma sak ibland

#15 / / Emma Engström:

Klart att fredagsmys är ett måste, och hoppas helgen blir himla bra! Kram

#16 / / Yela:

Du förtjänar verkligen alla fina ord🌷 Himla skönt med helg men såå tråkigt väder, mulet och regnar! Önskar dig iallafall en superfin helg❤️

#17 / / My:

Trodde först på rubriken att du hade tänkt sluta blogga! (Vilket helt ärligt gav mig en liten hjärtattack)
Men flrstår känslan över att vilja kasta in handduken!
Ha en fin fredag och fin internationell kvinnodag!
❤️❤️

#18 / / åsa/nalta norrland:

Sjukdom from hell å det blir aldrig bättre... typ, yes jag slänger in handduken jag med.
kram

#19 / / Emelie:

Trevlig fredag du med, hoppas du får en fin kväll och härlig helg! :-)

#20 / / Elin:

Trodde också du skulle sluta blogga när du sa slänger in handduken :(
Älskar lördagar mer än fredagar. Vet inte varför. Kanske för att mannen är ledig & inte jag på fredagar hahaha
Ha en fin helg!

#21 / / Anneli @ spinkfinger.com:

Jag trodde också att du skulle sluta blogga, hehe. Lite lurig rubrik ;) Här har vi varannan dag regn och varannan dag snö. Just nu snöar det och blåser på rejält. Önskar dig en fin helg :)

#22 / / Sara Stödberg:

Så ljust och fint du har det på alla bilder, det är inte utan att man blir lite avis. Hoppas, av hela mitt hjärta, att du får en fin helg!

Ja visst är det härligt med helgen :). Det tycker jag också. Jag får helg på torsdagar men tycker ändå att fredagarna är härliga :)

#24 / / Amanda:

Så himla trist väder! :( regn och snö..

#25 / / Freja:

Hoppas du får en trevlig helg! Skönt med fredag ändå!

#26 / / Pauline Hurtig:

körde tre maskiner igår så nu är jag ikapp :D

#27 / / Yasmine mamma till dennis och angelina :

Önskar dig en bra kväll fina vännen

#28 / / Josefine:

Önskar dig en underbar helg :)

#29 / / www.nouw.com/sannaevelyne:

Här har det regnat hela dagen... Så trist! Men håller med dig, UNDERBART med fredag :)

#30 / / Sarah:

Tiden går verkligen fort :P Jag älskar fredagar :)

#31 / / Michelle :

Härligt med lite fredags mys 💕

#32 / / Fru Elversson:

Ja ussch vädret är inget vidare, här har det blåst, regnat och snöat. Men nu verkar det lugnt! Hoppas du får en fantastisk helg! Rolig bild du la in! :D Kram

#33 / / Lexochlogan :

Visst blir man glad över fina och peppande kommentarer, det känns verkligen så härligt när andra kommenterar och ger kärlek, folk man aldrig mött men som ger en så mycket mer många gånger än de man känner och umgås med

#34 / / Kamilla:

Ja du vad säger man om detta skitväder? Är man inte deprimerad innan så blir man ju det. Ha en fin fin helg nu.

#35 / / Amanda:

Ja det har regnat här med idag och så har det nu börjat snöa, så det är ett riktigt skitväder! Vart tog den vackra våren vägen? :) Visst är det härligt med helg :D

#36 / / Anonym:

Så känns det säkert för många vissa dagar är som berg/ dalbana. Hur som helst så finns det styrka att komma igen pga av familj och vänner. Kram på dig// biggeros