Då får man rabatt

 
Hej raringar! 

Hoppas allt är väl och ni har det bra  Kikar som vanligt in för att önska en godnattsömn till er sen som vanligt det sista jag gör 

Tack för ni tar er tid att skriva några små ord till mej       blir så glad T A C K !! Tack för att Du finns. 

Hoppas solen har lyst och strålat på er oxå idag Bara det att se denna blå  himmel åhh alltså    LOVE IT !! 

 
 
Och Annars? Jodå det knallar och går . . . .   Man liksom hänger me i dagarna 
Framåt går det i vartfall även i fall det inte allttid känns så tyvärr 
 
 
 
 However, talk to you later darlings!
 
 inget mera här ifrån idag 
Önskar Er  en fin morgondag den bästa utav dagar & Sköt om dig & fånga de lyckliga stunderna!
 
Kramar & Kärlek!
 
 
 
Lånade en bra idag oxå:
 
Köper man många blommor får man tillslut rabatt 
Moha ha ha så rolig den va 
 
 
  
 
Publicerat i Allmänt
#1 / / Emelie:

Haha roligt skämt! 😅 Hoppas du får en fin dag! Här hos oss blir det barnkalas 😊

#2 / / Pärla:

Låter som att humöret är med dig iallafall, hoppas du får en fin lördag ❤️ Själva har vi några timmar i bilen nu

#3 / / Jennysvardag:

Så fint du har det hemma, med fin indredning. Dagarna går verkligen framåt lite för fort kan jag tycka. Hoppas att du får en fin lördag

#4 / / Trollkatt:

Men vad fint med videkissarna. Får mig att inse att jag faktiskt inte sett några ute här ännu....kan vara dags för lite videkiss-jakt idag då, inte för att plocka men för att SE dem. Fin inredning!

#5 / / Eva`s blogg:

Ja gumman fint hem har du det vet jag, jag bloggar alltid på morgonen men även under dan i bland o kväll hoppas du får en fin dag kramis

#6 / / Kathrinea:

Älskar din inredning så klassiskt vacker (: Håller tummarna för att himlen blir blå här med idag :D

#7 / / Yasmine:

Haha ja den var rolig! Hoppas ni får en trevlig helg :) Kram

#8 / / Sara Ekman:

Haha så rolig <3

#9 / / Netti Starby:

Det är verkligen underbart med stålande sol och ha en fin dag! <3 Kramis

#10 / / Sandra:

Så fina bilder du har tagit, jag älskar ljusstaken har en likadan men i guldfärgat!
Hoppas du har en bra helg, kramar

#11 / / åsa/nalta norrland:

Här har vi kommit hem efter en stund ute på marknaden, hantverksmässan
och det är rena aprilvädret med sol å blåsigt å nederbörd.

Har köpt nya kuddar till soffan i tvrummet - med flamingos :D

Idag har jag ont i kroppen å det värker i hjärtat.

kram

#12 / / Johanna:

Haha den är så dålig att den är bra med rabatten :)

#13 / / Michelle :

Tack själv att du finns . Det är viktigt o visa omtanke o kärlek . 💕

#14 / / Yela:

Du förtjänar verkligen alla fina kommentarer vännen❤️ Älskar hur du inrett med vide, så himla fint! Hoppas du får en fortsatt fin helg, kramar💕

#15 / / Linnea Kinis:

Ja det har varit sol här också. Så härligt!:)

Så fint du skriver :D. VI har haft jättefint väder idag verkligen :). Klart du ska få uppskattning fina du :)

#17 / / Mirre:

Vi har också haft fint väder idag, så skönt, =D

#18 / / MADDISENJ.SE - mode och föräldraskap:

Ja solen har lyst på oss både igår och idag. Idag var det dock med tillägg av stormvindar så inte särskilt skönt :/

#19 / / Sara Stödberg:

Ha en underbar helg nu, tillsammans med familjen. Den där riktigt, torra humorn kan jag skratta mig fördärvad av!

#20 / / Hannas krypin :

Det går alldeles för fort tycker jag. Här har solen också lyst men Det har blåst kallt. Så fint med videung. Påminner mig alltid om när jag var barn.

#21 / / Sarah:

Vi har med haft fint väder men det har typ stormat massa :/ Så fint det var med vide i en sån fin glasvas :)

#22 / / charlottelinden.se:

Hahaha, det där skämtet måste jag dra för min sambo! Han är besatt av sådana där dåliga vitsar :D

#23 / / Kamilla:

Så kul att du använder den ljusstaken även nu. Jag har en lika men brukar använda den som adventsljusstake. Nu kanske jag får tänka om ser jag . Videkisar är så fina

#24 / / Amanda:

Här har solen verkligen varit framme nu i några dagar det är så härligt att se en blå himmel verkligen. Hoppas du sover gott inatt :)

#25 / / Lexochlogan :

Sp himla fint med viden, har bara några få strån men många blev ju sp fint, och ljusstaken bredvid är ju så fin, vart är den i från?

#26 / / Lexochlogan :

Sp himla fint med viden, har bara några få strån men många blev ju sp fint, och ljusstaken bredvid är ju så fin, vart är den i från?

#27 / / Pauline Hurtig:

å så fint med videung :D