När migränen förstör hela dagen

 
Idag vaknade jag med världens migrän  mitt i natten ... hatar det ..  och hela dagen och kvällen har gått åt att försöka bli av med den . i soffan eller sängen . bläää 
 
Alltså  här händer inte så mycket hos mig i dag alls 
 
För det första – tuusen t a c k för alla krya önskningar under dagen många på Fb och instagram men jag vet ju ni är här oxå hos mej Glad är jag Tack goa ni 
 
 OCH alla ni nu som är så gulliga occh säger.. 
JA det är PMS migrän igen OCH jag ska både till gyn i morg och gyn läkare så nu hoppas vi det blir lite ändring för denna migrän är hemsk tom nu så kommer väl inte kunna sova jag som sovit av o till hela dagen 
 
NU Natti på er när det är dax Och T. A.C. K för alla era söta kryahälsningar:
 
P.s fick bli dessa bilder idag inte varit uppe och tagit några
 
Publicerat i Allmänt / snapshots
Taggar: bilder / bildericollage / collage / migrän / randoms / snaphots
#1 / / Netti Starby:

Fy vad jobbigt med migrän och hoppas att du får en bättre dag idag! <3 Kramis

#2 / / Sara Ekman:

Usch usch, inte kul med migrän :( <3

#3 / / Emma Engström:

Önskar verkligen jag kunde skicka en bamsekram via skärmen så du slipper huvudvärken!! ❤️

#4 / / Yasmine:

Alltså usch för migrän! Kram

#5 / / enna:

Usch vad jobbigt! Kram

#6 / / Pauline Hurtig:

hatar verkligen migrän

#7 / / Johanna Utterberg:

Ursch, låter inte alls härligt!

#8 / / Louise:

Usch låter inget roligt alls:/