När man blir ledsen

 
Hösten är här ute 
 
 
 
Hej min vän.Hoppas Allt är  väl .och  Hoppas du är vi gott mod.
 
Om du inte vill läsa gnäll sluta nu 
JAG Måste i varfall skriva av mej .. 
 
En dag med sjukgymnast och övningar... där ledsen .....hemma ledsen 
'Till citygross för storhandling och hem med matlagning 
 
Mitt knä , min rygg mitt onda JAG ... 
Alltså jag blir så ledsen Denna sjukdom med fibromyalgi har jag haft i över 27 år och dessutom sa de jag förmodligen haft den innan dess men då hette det träningsvärk och växtvärk
 
Allt jag vill är ju att bli frisk och kunna jobba igen  Kunna gå på en promenad
Trodde väl att det skulle gå lite fortare 
De sa låååång rehab men ja man tycker inte såå lång som nu 
Det började redan då ja kom hem igen den hemska smärtan att ta tabletter hjälper ju inte ens suck 
Har väl inga muskler kvar 
 
Det känns som om man inte blir betrodd eller ja men  NU är du väl bättre? 
Knät har jag inte jätte massa värk i  men jo det värker även i andra och diskbrocket och 
Ja HELA resten utav kroppen som får lida 
 
Något bra idag 
När man har underbara grannar T A C K snälla 
 
 
 
Ta hand om dej nu 
Vi syns väl i morgon igen..?.. Glad då ni kikar in och
Tack för era fina kommentarer och att ni fortsätter kika in 
 
Imorgon kör vi Onsdag igen! 
Tjingeling så länge! 
ALL   KÄRLEK 
 
 
 
#1 / / Netti Starby:

Usch vad jobbigt du har det och självklart ska du skriva av dig om det om du känner så. Jättefint du har gjort inför hösten! :-D Kramis

#2 / / åsa/nalta norrland:

Klart Du måste få gnälla å klaga, mår man skit blir det icke bättre av att dessutom behöva visa upp en falsk glättig fasad.
Troligen är det på nått vis så att ont måste med ont förgås ;-) översatt till att med träning som ger värk å gör att Du mår skit så bygger Du upp kroppen å blir starkare å mår bättre, men jaa jag vet... det är ett rent helvete. Du borde kanske få träffa sjukgymnast å träna med hen ett par gånger i veckan.

Ha en så bra onsdag Du nu kan, kram

Nu ska jag åter igen sjukanmäla Elin...

#3 / / Matilda Berlin:

Men fyyyy! Tycker verkligen SÅ himla synd om dig vännen <33

#4 / / Jessica Högberg:

"växtvärk" hade jag också som liten... och ibland (men väldigt sällan) även nu... vilket humbug, haha...
Inte kul när man har så ont att man blir ledsen... <3<3<3

#5 / / Eva`s blogg:

Ja det kan vara eländigt , det sägs att träning hjälper kanske prova? upp med hakan gumman kramis

#6 / / Annelie:

Jag har en sådan deppdag idag,,, värken är HEMSK mot mig :-(
Ja, jag har nog haft min fibromyalgi-värk i cirka 30-35 år, skrämmande. Men, som du säger, ingen visste ju något.

Vad länge har du gått hemma nu vännen..??
Jag har gått hemma sedan oktober 2014.

Försök att ha en så bra dag som du KAN ha det hjärtat. // Varma Kramar Annelie

#7 / / MALIN:

Svar: Spännande! Så kul med hemmagjorda grejer :) Kram

#8 / / Ama de casa:

Hoppas ontet ger med sig snart! Trevligt med så snälla grannar :-)
Kram

#9 / / MADDISENJ.SE - mode och föräldraskap:

Usch och fy, jag lider med dig. Det måste vara hemskt att ha ont och inte kunna fungera i vardagen som man vill. All styrka till dig <3

#10 / / Denise:

Lider med det! Vet precis hur det är och hur hopplöst det känns.

#11 / / Louise:

Klart man måste få gnälla av sig på sin egen blogg! Förstår att de inte kan va lätt för dig! Jättemysigt på uteplatsen iallafall :)

#12 / / Emma Engström:

Massa styrkekramar till dig, så hemskt att det ska finnas sjukdomar alltså! Det är mer än okej att få skriva av sig också <3

#13 / / Johanna:

Förstår du blir ledsen, men var rädd om dig, går det för fort kanske det inte heller är så bra

kram