Keep focus on happiness!!

 
 
Latest
Pics från casa Weberskolds   place 
Lite bilder i från senaste tiden va dethär 
 
lite "dille"   på det där med SNAPCHAT 
Kan ju visa lite "fulbilder"utan att det störs liksom Ta en bild va man gör just då lite snett lite vint 
ullie.weberskol  heter ja där utan D så hittar ni mej bara att adda gärna
Och på  INSTAGRAM heter jag weberskold så se om ni hittar om vi inte är vänner redan kul ! 
 
 
Måste sluta grubbla och tänka över saker. det kommer inte ändra sej ....  :(
 
 
 
Nya tag imorgon!
Keep focus on happiness!! 
vi kan väl höras i morgon..... kramar om och natti när det är dax 
 
Kramar & Kärlek!
 
Publicerat i Allmänt / snapshots
Taggar: bilder / collage / moodboard / randoms / snapchat
#1 / / åsa/nalta norrland:

Go morgon <3 I natt har jag drömt om en kompis mest hela natten, han är inlagd på sjukhus för operation, cancer, och jag har inget hört sedan i torsdags. Jag sa till J att tänk om han är död... att det är därför jag drömt om honom.

Om en strax ska jag å Elin ut på äventyr :)

Ha en fin lördag, kram

#2 / / Jessica Högberg:

Hi hi, blir bara förvirrad... hi hi... hoppas helgen är fin mot dej!

#3 / / Ama de casa:

Härliga bilder! Hoppas du tänkte fram nåt vettigt...

Ha en fin lördag! :-)

Hoppas du får en fin helg :). Fina bilder också :)

#5 / / Sussi:

focus on happiness lät ju väldigt vettigt och bra. Fina bilder :) Kram

#6 / / Carolina:

Ja, snapchat kan jag tycka är så himla roligt eftersom alla roliga filter! :D

Sv; audionom är en person som tar hand om hörselskadade personer. Tar tester, rehabliterar och förser rätt hjälpmedel :) ungefär som en optiker fast för öronen!

#7 / / NICOLE:

Jättefint :) och ja ibland är det lätt att övertänka... men det borde man inte göra för gjort är ju gjort.. vi kan göra det bättre nästa gång

#8 / / Pauline Hurtig:

det är så svårt att inte tänka :(