Då får man rabatt

 
 
 
Heeeej underbara ni ♡
 
Hallå på er!
allt väl hos er?
 
Idag har det varit halv solig dag här . inget direkt ute väder men ja har börjat plocka lite på framsidan 
Vill inte ta in allt men tänkte på stormen som kanske kommer Då blåser väl allt  i väg hi hi 
 
Se blev det till inglasade balkongen och rensning sattes igång där så .. ja helt slut va ja och kunde knappt gå 
Träningen fick lida så lång blev den inte idag 
 
 
Nu önskar jag dig en riktigt, riktigt FIN dag!!!
Kramar & Kärlek!
 
Lånade en bra idag oxå:
 
Köper man många blommor får man tillslut rabatt 
Moha ha ha så rolig den va 
 
  
 
 
 
 
 
#1 / / åsa/nalta norrland:

Du får försöka vara rädd om Dig och icke göra allt på en å samma gång.
Du vet ju vad Du sa till mig då det gällde målning å fixa, allt behöver icke bli klart med detsamma.

kram

#2 / / Netti Starby:

Måste också plocka in grejer innan stormen och ha en fin dag! :-D Kramis

#3 / / Johanna Utterberg:

Man får plocka och greja lite efter hand, var rädd om dig! :) Kram

#4 / / My Nordqvist:

Skönt att rensa men förstår att du var trött efteråt!

#5 / / sarah:

aaa =)

#6 / / Emma Engström:

Hoppas verkligen du också får en bra dag! Kram goa du <3

#7 / / Louise:

Skönt med rensning men jobbigt haha! Hoppas du haft en bra dag!

#8 / / Anonym:

He he skönt att ha d fint hemma gumman kram Evas blogg

#9 / / Tessie - Fotograf:

Sv; Ja det är en rätt jobbig sits. Men nu reser jag bort 1 vecka, så det ska bli skönt. :) Får ta tag i det när jag kommer hem igen om inte annat.

#10 / / Johanna:

Ja imorgon eerkar vi få hålla i hatten...


haha rabatt, precis min humor :P

#11 / / Jennifer:

Jag tömde min trädgård i princip medtanke på klass 1 varningen :O :( Vi har haft regn hela dagen här :(