Alltid bra med tips

 
Interor snapshots  from our  home
 
 
Vass är ju inredningsdetaljen som är No 1  just nu och just färgen beige är ju väldigt i inredningsväg - jag ser många som gillar  lattefärgen igen.  Beige som alltid är en utav mina favorit färger 
(lattefärg hette den färg som jag hade i mitt förra kök så redan då ) 
Jag har redan börjat innan me kuddar, vass och matta så ja älskar  denna färg så jag va före då flera år  hi hi 
 I love it! Think it looks so good in our livingroom.
 
Vassen är ju väldig enkel och vacker -
Tänk vad trender kommer och går! Bara det ni vet med sammet och manchester är på ingång igen - hade någon sagt det till mig för två, tre år sen så hade jag skrattat åt dem ...men nu är det verkligen inne mer än någonsin! 
Tipset är som förövrigt jag brukar göra på flera saker är att om de börjar va dammiga eller ofräscha tar jag hårspray så blir de som nya igen perfek på många saker. 
 
. However, talk to you later darlings!
 
Sådär finingar 
 inget mera här ifrån idag 
Önskar Er  en fin morgondag den bästa utav dagar på den nya veckan 
Hoppas det blir en fin dag 
 
 
#1 / / Netti Starby:

Älskar din inredning och ha en fin dag! :-D Kramis

#2 / / åsa/nalta norrland:

Hårspray? Det visste jag inte...
Någon Latte-färg har ännu icke kommit in här om vi nu inte pratar om utspillt kaffe med mjölk ;-)
Men det blir ju vitt i sovrummet... om jag nån gång blir klar ;-)
Hemma hos Dig är det väl aldrig dammigt och ofräscht.

Nu så ska jag sjukanmäla Elin, det måste vi göra varje morgon... ifall barnet icke har en sjukdom som typ har en diagnos ;-)
kram

#3 / / Matilda Berlin:

Så galet snyggt!! <3

#4 / / Johanna:

Hårspray, där ser man, torkar man bort det sen eller ? :)

Tack fina du för dina ord. Jag är glad jag har bloggen, så jag kommer överleva de veckor jag inte har Hugo hos mig! :)

#5 / / Jessica Högberg:

Älskar att manchester är på väg tillbaka, ska köpa ett par byxor i veckan=)

#6 / / Ama de casa:

Visst är det så att allt går i cykler! Fast jag brukar vara sen att haka på... :-)

Ha en fin dag!

#7 / / MALIN:

Älskar verkligen er lampa i taket! Kram

#8 / / Louise:

Jag älskar allt som har med inredning att göra! :D

#9 / / Emma Engström:

Beige och vitt går alltid hem, så snyggt! Gillar verkligen vasen :D

#10 / / Petra Olsson:

Beige ett snyggt på både inredning och kläder ☺️Sammet e så snyggt har några gardiner i det och även överkast . Ja modet kommer o går ! Kram o natti 💕

#11 / / MALIN:

Svar: Men nej, vad coolt att du har gjort den själv! Häftigt! Kram

#12 / / Pauline Hurtig:

jättesnyggt! ja det är roligt de där med trender men sen väljer man ju vilka man hoppar på :D