Man blir ledsen - 3 år

 
Är allt bra hos er ? Har ni haft en fin dag ? 
 
Ibland tycker jag att jag  blir ledsen ...
Alltså det är ju frisk jag vill bli . piggare så man kan börja jobba igen . gå promenad  njuta utav allt i vardagslivet .Det kommer alltid något nytt känns det som
Urinvägsinfektionen , händerna.  alltid något mera liksom Jäkla piss år !!  . ...
 
Mitt finger igen då  
 En medicinsk åkomma där smärta/domningar/svaghet i handen orsakas av nervinklämning i handleden.
Nu har jag fått en till som ska hjälpa och avlasta mitt finger  och hand .. 
Används dag och natt i 6 veckor .... suck AVSKYR ....
Måste dessutom höra vilket är viktigast jag har ... denna eller de som jag fick här om dagen .. Bara det går över blääääää 
 
Det Höstliga fina på mitt köksbord just nu ..... 
 
 
 
Tack min goa Annika som kom och mös hos mej idag   = L O V E 
Dagens lilla Extra bild är idag Felicia Losan 3 år som är på dagis 
och leker Visst är ju hårbandet det vita så snyggt i håret ha ha 
Visst är sessan underbart söt? 
 
 
 
Nu dax att kojsa en morgon dag oxå 
Vi  ses väl då ? 
Kram & Kärlek
 
 
Publicerat i Allmänt
Taggar: sjuk / sjukdom
#1 / / åsa/nalta norland:

Tror tyvärr det är vanligt med biverkan, skador efter t ex kryckor då händerna får ta tyngden och därför typ kommer "i kläm", det blir typ "skavsår".
Tror dessutom det är vanligt att fler åkommor dyker upp då man är långtidssjukskriven.
*kramar om*
Så söt liten fröken mus <3 tänk så fort åren går.
Igår fick vi ny matta inlagd på golvet i inre & yttre hall, å Du fy så slitet å sunkigt allt ser ut nu då nytt golv är lagt.
Tanken är fortsatt renovering av hall... J ska ju bara ha tid/möjlighet oxå ;-) senaste månaden har han jobbat sex, sju dar i veckan å typ sover mest då han är ledig.
Vet inte om Du läst blogginlägget från igår torsdag?
Ha en fin fredag, kram

#2 / / Eva`s blogg:

Trist men du har så mkt i ditt liv gumman, en fin familj, ett fint hem ja det är trist att ha ont, men man kan leva med det. livet väntar inte så ta hand om dig o njut av allt fint du har kram å fin fredag <3

#3 / / Veiken:

Så tråkigt att det ena onda efter det andra dyker upp, men det finns i alla fall ljuspunkter. Hoppas du snart är frisk igen! Stor kram

#4 / / Johanna Utterberg:

Huh vad jobbigt med mer besvär :( Ha en fin kväll. Kramar!

#5 / / Emma Engström:

Det är verkligen så tråkigt att behöva vara sjuk och ha ont! Hoppas verkligen det kommer bli bättre <3

#6 / / Pauline Hurtig:

åh vad jobbigt :/

#7 / / blondina:

Hujja, inte kul o va sjuk å ha ont :( usch stackars!! Kram sv; Hahah men eller hur :P Men finns i andra färger med, lite mildare färger :) sköna är de också :)