Firandet utav Bästa

 
 
Vad snabbt det mörknar om eftermiddagarna i dessa dagar! Inget ovanligt förårstiden i och för sig, men jag hinner glömma mellan åren hur tidigt det verkligen blir mörkt så här i slutet av hösten  
Tror jag tände lampor redan halv två här idag  och ljus såklart i Massor 
 
 
Idag firar vi  BÄSTA Maken
M.A.K.E.N.S. F.ö.d.e.l.s.e.d.a.g.  idag Hipp HURRA!!  Älsklingen som fyller år idag 
hipp hipp HURRA till dej  ❤️️❤️️❤️️ 
Happy birthday to my love.
 
 
 
Oj klockan tickar på i rekordfart ser jag nu, börjar bli hög tid att hoppa i de vita nu igen 
Kanske inte konstigt att ögonen blinkar i kors lite här he he 
 
Natti Natti och dröm som vanligt de goaste drömmarna 
Trodelidoooo !
 
 
 
 
 
 
#1 / / MartinaOlsson:

​Hej på dig! Hoppas att allt är bra :)
Jag tänkte bara passa på att tipsa dig lite snabbt om att jag just nu har en tävling i min blogg där du kan vinna din alldeles egna personliga almanacka, perfekt inför det stundande nya året ju! Vill du vara med och tävla är det bara att klicka på länken nedan :) Kram!
https://martinaolsson.myshowroom.se/126188/tavling-vinn-en-personlig-almanacka-2/

#2 / / Netti Starby:

Stort grattis till din make! :-D Kramis

#3 / / JoJo:

grattis till maken din! :) ja usch, det här mörkret är inte alls kul men tyvärr är det inget man kan göra nåt åt. bara att gilla läget eller vad man ska säga :/ hoppas du får en fin söndag pinglan. kraam <3

#4 / / åsa/nalta norrland:

Hipp hipp Hurra och Grattis Stefan <3

Jag trodde först Du tänt adventsljusstaken :)

Nu blir det allt mörkare, vi har dagsljus typ 5 timmar om dygnet å annars mer eller mindre mörkt.
Verkligen tur det finns både ljus och lampor.

Hur går det kommer Ni (Du & Tim) på varför Du icke kan läsa min blogg?

Idag har jag, Elin & min mor varit på julmarknad. Jag köpte vitlöksost, Elin köpte knäck, lokalproducerat.

kram

Svar: nä gumman det står alltid så här Det verkar inte som om du har bjudits in för att läsa den här bloggen. Om du tror att det är ett misstag bör du kontakta bloggskribenten och be att få en inbjudan.

Du är inloggad som ullie.weberskold@gmail.com

och så säer tim oå du är inte inbjuden se så hon skrivit din mail men ja sa du o ja har väl skrivit annars? :( åh blir ledsen .
va kul på julskyltningen idag mysigt me mormor . vi gick inte på ån den är väldigt lite nästa är nästa helg
kramar fina vännen <3
Ullie Webersköld

#5 / / Biggeros:

Fördelen när mörket faller på att tända lyktor och ljus🤗
Stora gratulationer till mannen din🎂🎂🎂
Kram

#6 / / Louise:

Först vill jag bara säga att jag är tacksam för dina fina kommentarer som du lämnat nu när jag går igenom allt. Jättetacksam! <3

Ja det är helt sjukt var tidigt det blir mörkt nu, haha vid 15 känns det som klockan är typ 23 gud vad jag längtar till våren/sommaren! ^^ Hoppas ni hade ett mysigt firande av din man! :D

#7 / / Wifeey:

ja de e mörkare tider nu.

stort grattis till maken din

#8 / / Pauline Hurtig:

Vad roligt! Å så fint :)