En kväll vid sjön

 
 
Kvällsrunda va det här 
 
Heeeej hjärtan ❥ 
 
God kväll min vän. Har du haft en bra dag?
Hoppas ni haft en bra fredag och att er helg börjat på bästa sätt
Men ja här sitter nattuglan innan läggdax 
ÄR lite sådär så jag inte kan koppla av och sova fast jag borde 
 
 I dag va vi i staden en sväng 
så himla mysigt med allt utan för blomster affärerna 
 
Alltså ni kan inte fatta va jag kände mej duktig som orkade gå så långt 
men ja det har sitt pris men glad att jag orkar liite  
så härligt nu när det börjar komma upp lite belysning lite vartstans 
 
 
 
 
 
 
Beklagar inställningen på disiga dimmiga bilder 
verkar va no skärpa men då såg de fina ut så ni får väl tänka er fina bilder då 
Och sist men inte minst 
Dessa skatter som spexade lite där i mörkret vid vattnet va väl nästan rädd de skulle dratta i 
 
 
 

Önskar dig en härlig helg fylld av lyckliga stunder!  

Kramar & Kärlek!

 
 
Publicerat i Allmänt
#1 / / Veiken:

Lite dimmiga bilder gör väl inget. Man ser ju vad det är. Jag ser att man börjar lysa upp med juldekorationer på gatorna!
Kram

#2 / / åsa/nalta norrland:

Jag förstår att Du är glad och stolt nu när Du börjat kunna gå lite längre sträckor.

Det är inte klokt att det typ är jul om ett par veckor.
Detta år har verkligen gått otroligt snabbt.

Visst kan Du läsa och kommentera i min alternativa blogg?

Det enda jag kan tänka mig som gör att Du icke kan komma in i "Nalta Norrland" är att Du har ett annat mejlkonto kopplat till Google kontot...

Ha en fin lördag, kram

#3 / / Netti Starby:

Vad skönt att du orkade gå längre och ha en fin helg! :-D Kramis

#4 / / sarah :

åh myssigt =)

#5 / / http://siliiins.blogg.se:

Trevligt! :)

#6 / / Petra Olsson:

Skönt att du orkade promenixa lite vännen, så mysigt och nu har de börjat med julmusik i butikerna haha kram

#7 / / elin:

Så trevligt!<3