What i love most

 
 
 
Pics från casa Weberskolds place
 
 
Gokväll hjärtan, hur mår ni?
 Hoppas allt är väl. Vad har du haft  för dig idag?
 
 
En dag hemma med hemma fix som sej bör .. ja alltid har vi något .. diskmaskin . tvättmaskin . plocka ihop tvätt.. ja ni hör ju hur det låter . Bara att ryggen säger ifrån oxå men ja ja ta det lungt bara ... 
 
För att få annat att tänka på åkte vi till resturangen SOYA och mös idag  LOVE IT!!   ❤️ ❤️ 
verkligen så himla gott och mysigt . så nu är ja mätt och go och sömnig 
 
Önskar er alla en god nattsömn / Önskar er en jätte fin torsdag i morgon och    så hörs vi snart igen!
 
Hej så länge då  hjärtan 

All Kärlek ❤️

 

 
 
#1 / / åsa i åsele:

Go morgon, här skulle jag behöva nån som städade, fixade, tvättade å diskade ;-) blev slut på maskindiskmedel häromdan å hjälp liksom ;-) men jag köpte igår så nu kan vi fortsätta köra diskmaskin :)

Känns som jag aldrig hinner vara hemma... eller jo visst är jag hemma, men då är jag så trött å slut på så då orkar jag ingenting.

Ha en fin torsdag, kram

#2 / / Heléna:

Så fina bilder <3 Låter mysigt med restaurangbesöket :D Tråkigt att ryggen bråkar på dig också - hoppas det släpper <3 Önskar dig en underbar torsdag fina vännen <3 Stora kramar <3

#3 / / Matilda Berlin:

Så underbart det låter!!! <33

#4 / / Petra Olsson:

Nää inte ryggen nu också:( men mysigt med resturangbesök ,stor kram

#5 / / Eva`s blogg:

Låter att du skriver med en viss glädje o upprymdhet gumman, skönt att höra o mysa med familjen är energi stor kram

#6 / / Wanderlust by Jona:

Hoppas du får en fin torsdag! :)

#7 / / Carolina:

Åh vad mysigt med restaurang! Ja, med ett eget ställe så är det alltid något att fixa med. Skulle behöva dammsuga hela lägenheten men hinns aldrig med då man jobbar, måste laga mat och ta hand om disk varje dag :'D

Sv; ja, det brukar jag också göra och det gjorde jag igår. Var så mysigt! Tack för tipset :)

#8 / / NICOLE:

Så mysigt du har det :D

#9 / / sarah :

åh tack fina saker =)

#10 / / MADDISENJ.SE:

Vilka fina bilder. Hoppas du har en riktigt fin torsdag!

#11 / / Evahle - en blogg om psykisk hälsa:

Så mysigt :)

Åh så mysigt det låter :D. Kul med restaurang verkligen :). Jättefina bilder med :)

#13 / / Pauline Hurtig:

mysigt med restaurang :)

#14 / / My:

Mysigt att äta på restaurang :)

#15 / / Johanna Utterberg:

Vad mysigt med ett restaurangbesök, sån lyx i vardagen :) Kram!