Vidrigt

 
 
På dagen går det bra men på natten kommer alla tankar i fatt en ... 
 
Trodelidoooo vänner
God kväll min vän. Hoppas allt är väl. 
Värmen håller i sig...kan inte komma ihåg när vi hade en Maj-månad som levererade sånt sommarväder som vi haft den senaste tiden. Det tar emot att gå inne och fixa såna dagar Just nu behöver jag ju inget göra 
och  plötsligt är jag nästan bara ute och det är ju såååå underbart verkligen  super härligt !!! 
 
Nu ska jag kojsa här igen  har så ont. Vidrigt! Så lite tabletter till och hoppas på någon sömn igen i natt 
Bara jobbiga tankar och funderingar och så blir man ledsen på allt suck .. men 
Tack för att Du finns. Tack för pepp och trevliga kommentarer. 

GoDnAtTkRaM!

Publicerat i Allmänt
#1 / / Netti Starby:

Usch vad jobbigt och hoppas att du har kunnat sova inatt! <3 Kramis

#2 / / åsa i åsele:

Blir inte många timmars sömn för Dig... jag hoppas Du kan sova under dagen. Fortsätter det så här kanske Du behöver starkare tabletter/långtidsverkande till natten, kan ju icke vara meningen att Du ska ha så ont.
Krya på kram

#3 / / Ama de casa:

Hoppas du har kunnat sova bra inatt!

#4 / / Emma Engström:

Hoppas verkligen att natten kommer bli mycket bättre!! Kram

#5 / / MADDISENJ.SE:

Usch jag lider med dig. Det är hemskt att inte få sova och att dessutom ha ont :( Hoppas verkligen att det blir bättre snart och att du får hjälp med det onda! Hade du en planerad ti för operation eller hur var det`? Stor kram

#6 / / Miss Jennifer:

Hoppas du fick en god natts sömn vännen

#7 / / Pauline Hurtig:

åh :(

#8 / / Pauline Hurtig:

åh :(

#9 / / My Nordqvist:

Usch, hoppas du får sova <3

#10 / / My Nordqvist:

Usch, hoppas du får sova <3

#11 / / Linda :

Ush stackars dig hoppas det onda snart går över!
Svar: Ja vi hade en kanondag och en kanonkväll. Kul att träffa alla härliga företagare & influencers.

Det är helt magiskt att få uppleva detta :D

#13 / / emma:

hoppas du kan sova!

#14 / / sarah :

åh fina saker =)