Överfullt på Plantaget idag

 
PINGSTAFTON idag  
 
Förlåt att inlägget igår uteblev .. Ja ni vet det där när man grubblar i ett och känner sej ledsen så struntade i det Men idag är jag här igen 
Fint strålande väder här idag men inte så hemskt varmt . Jodå jag såg folk på stranden idag och stora köpcenrat va väldigt tomt idag så nånstans va folket idag  17 grader är ingen värme vi har varit bortskämda med mera nu 
Många likt mej handlade blommor idag så ja kanske va det Där de va ....för det va överfullt på plantaget idag 
Men fick med mej några blomster hem i varfall 
 
Va har ni hittat på idag då ? 
 
 
 
Sötaste busfisen   B. E. L. L. A. 
 
 
Sötaste busan   S. T. E. L. L. A .
 
 
Nu önskar jag dig en stråååålande morgondag fylld av glädje & solsken!
 
Natti till er när det är dax 
Nu hoppar jag ner i kojset 
 
Hoppas ni har en riktigt fin fortsatt  helg, på återseende! 

Tack för att Du finns.

Whith LOVE 

All Kärlek 

 

 

Publicerat i Allmänt / sovrum
Taggar: bedroom / sovrum
#1 / / Ama de casa:

Igår tog vi en rejäääl promenad i det fina vädret - himla skönt :-)

Ha en fin pingstdag!

#2 / / Louise:

SÅ söt kisse! :D

#3 / / Netti Starby:

Så himla söta bilder på katterna och ha en fin dag! :-D Kramis

#4 / / åsa i åsele:

Fryskallt väder igår, jag hade fleecejacka på vid utegång. Från + 26 till minusgrader på några timmar... känns ju trist.

Väldans fina kissemissar <3

Hörde att även här var det gott om folk på Växthuset som köpte vår/sommarblomster.

Tror mitt mående är lika omväxlande som vädret, eller så påverkas jag negativt av detta kyliga väder som nu pågår.
Helt galet jag fryser om händer och fötter fastän jag är inomhus... jag är så kall att J inte vill att jag ska ta på honom ;-)

Ha en fin söndag, kram

#5 / / Linda:

jag har haft raklugg innan :) men funderar på gardinlugg nu då :)

#6 / / cecilia:

åå så mysiga bilder på missarna!! :)

#7 / / Emma Engström:

Älskar verkligen vädret, så förstår om många är ute! Kram

#8 / / NICOLE:

Haha kan tänka mig det, många som vill göra fint med växter hemma nu när solen kom :D

#9 / / Miss Jennifer:

Idag har jag bara tagit det lugnt med min mamma :)

#10 / / Miss Jennifer:

Idag har jag bara tagit det lugnt med min mamma :)

#11 / / Miss Jennifer:

Idag har jag bara tagit det lugnt med min mamma :)

#12 / / Linnea Kinis:

ja blommor livar ju upp hemmet något enormt så förstår om det var fullt på plantaget :)

#13 / / Pauline Hurtig:

alltså ni har det så himla fint!!

#14 / / Linda :

Så himla fina bilder o härliga missar!
Svar: Ah hihi bor på västkusten, Uddevalla (Bokenäs för att vara mer specifik). Ja havet klarar jag mig inte utan faktiskt.

#15 / / My Nordqvist:

Roligt med nya blommor :)

#16 / / My Nordqvist:

Roligt med nya blommor :)