Det Bästa

 
Syrener. Som vi älskar syrener! Doften och blomsterprakten med föraning om sommarlov och semester 
blommor... DET  gör mej så glad ..
 Det är så smidigt nu att inte alltid köpa blommor med sej hem utan få härlig ute i det fria liksom 
 
Hallå på er!
allt väl hos er?
 
Jag kan inte beskriva känslan jag får i kroppen av syrener, av just denna period då de blommar. När de blommar så är det början på så mycket. Det är början på sommaren. Man vet att långa ljusa dagar och ljumma sommarnätter ligger framför oss och snart sommarlov för skatterna . Jag kan se dem stå finklädda och sjunga in sommaren på skolavslutningen. Jag blir glad och varm i hjärtat 
 
JA HÄR SKULLE LIGGA FLERA FINA SYRENBILDER MEN NU TRÖTTNAR JAG EFTER EN TIMMA ATT LADDA UPP BILDERNA NÅGON MERA ÄN JAG SOM HAR SVÅRT ?? 
 
 
 Nu dax att ladda batterierna igen .. i sängen...
Må så gott i morgon hör ni och sov så gott när det är dax  
På återseende imorgon igen då  era sötnötter!
 
Så trevlig fortsatt  kväll fina ni! ❤️ 
Kramar & Kärlek & lyckliga stunder!  
 
 
#1 / / Netti Starby:

Syrener är verkligen underbara blommor och ha en härlig dag! <3 Kramis

#2 / / Wanderlust by Jona:

Åh, måste också plocka med mig lite syrener hem känner jag! :D

#3 / / Matilda Berlin:

Som jag saknar syrener! Har alltid haft VÄRLDENS buskar i trädgården, men nu bor jag ju inte hemma, haha! Ska se om jag inte kan leta rätt på någon buske någonstans och sno lite, hihi! Kram <3

#4 / / Matilda Berlin:

Som jag saknar syrener! Har alltid haft VÄRLDENS buskar i trädgården, men nu bor jag ju inte hemma, haha! Ska se om jag inte kan leta rätt på någon buske någonstans och sno lite, hihi! Kram <3

#5 / / Ama de casa:

Trist när det krånglar sådär med uppladdningen... Men visst är syrenerna härliga! Kan nästan känna doften ända hit :-)

#6 / / åsa i åsele:

Är det i morgon fredag Du ska in å opereras?

svar Om Du tänker på husskylten så är de två bilderna väskan å plan3, 2, 1 från boende där jag hämtade pappas saker.

Man blir ju käpp när uppladdning av bilder icke funkar.

Syrener är verkligen sommar :)

En fundering, får Du rent lagligt/allemansrätten ta kvistar från träd (syren) om Du icke äger trädet?
Helt allvarligt är jag inte säker på att Du får det... ja eller för mig får Du ;-) men frågan är vad som händer om nån anmäler Dig för skadegörelse. Bara en tanke...

Elin gick i skolan igår onsdag och var med kompis så för tillfället är måendet okey, det lär komma fler attacker av sorg & saknad. Igår grät jag då jag faktiskt ville ringa min pappa... jag hade saker jag ville berätta.

Ha en fin torsdag, kram

#7 / / sarah:

okok jaha dom hehe aa han leder gp asså fredrik lingren ..
tyckte ingen var bara bara benjamin hehe

#8 / / Emma Engström:

Syrener är såå fina! Älskar doften!

#9 / / cecilia:

Men åå så fina blommor!! :)

#10 / / Petra Olsson:

Så himla irreterand jag har kastats ut flera ggr i dag och gud så galen man blir ,tekniken ska ju bara fungera:)kram o syrener e så ljuvliga nu

#11 / / Pauline Hurtig:

åh vad jag längtar efter syrener :D

#12 / / Linda :

Älskar när det blommar och allt bara spricker ut det fullkomligt exploderar! Våra äppelträd och minikörsbärsträd blommar för fullt. Sedan skall vi inte tala om västhuset!
Svar: Jag har utforskat Grekland alldeles för lite! Finns ju verkligen fantastiska ställen som dem jag nämnt ovan! Lusten att resa försvinner aldrig.

#13 / / MALIN:

Älskar doften av syrener! Ljuvligt! Kram

#14 / / MALIN:

Älskar doften av syrener! Ljuvligt! Kram

#15 / / MADDISENJ.SE:

Åh det är så vackert!!