Be open to it being way better

 
 
H.A.P.P.Y.   new week Darlings!! 
Men v i l k e n helg det blev! Har verkligen njutit 100% av dagarna för ojoj så himla somriga och härliga de har varit.
Fika, äta glass och grilla i det härliga vädret så himla mysigt !
Hoppas ni oxå haft en riktigt mysig helg söta ni .  Som sommar, och lika fantastisk underbart väder är det idag när man kikar ut, inte ett moln och 24 grader! Magiskt är bara förnamnet!
Just nu med blommande träd, grönagräsmattor och sommarvärme.
Verkligen ljuvliga dagar att vistas utomhus 
 
Ja så va det ju Röntgen dax igen då Nu på det allra nya stället inte ens varit hundra personer där så lite kul och "inviga" ha ha nästan då i varfall 
Allt gick bra även ifall de typ vrider knäna ur led eller nåt men de måste ju för bra bilder. 
så nu blir de färdiga inför min Operation
 
 
 
 
mysiga blommor inne - check på den 
 
 Be open to it being way better than you imagined!för när vi står inför nya möjligheter och olika val i livet så är det lätt att vi låter tryggheten avgöra våra beslut. Vi tänker ofta det värsta om de olika utfall som kan bli resultet av vårt beslut… men tänk om allt faktiskt blir sååå mycket bättre?!  Om dina val visar sig resultera i helt fantastiska nya möjligheter! Visst vore det häftigt! och vet du – det är möjligt, men du kommer inte att få uppleva den känslan om du inte vågar ta första steget…!
 
Ja men så jag känner inför denna valda Op - osteotomi operation för mitt knä 
Så väljer ju jag att tro på att detta ska bli allra bäst för mej  mer än vad jag trodde från början 
 
 
Tackar min älskling för min underbara date med familjen idag ... Alltid när den behövs som mest ..
En go date med middag på Bästa resturangen Jennys thai Yummie!!
 
Önskar dig den bästa starten på veckan!
Kramar & Kärlek!
 
 
 
#1 / / Netti Starby:

Vad skönt att det är klart inför operation och vädret är verkligen helt underbart! :-D Kramis

#2 / / åsa i åsele:

Nu känns Du så mycket mer positiv å glad <3 härligt, nu är Du på G och kan börja njuta av sol å värme.
Skönt Du snart får göra operationen å få Ditt knä åtgärdat så Du kan börja röra Dig igen.
kram

#3 / / My:

Skönt att röntgen är klar!!

#4 / / Matilda Berlin:

Så himla underbart att du hade en sån fantastisk helg finaste! Gör mig verkligen SÅ glad att läsa <33

#5 / / Eva`s blogg:

skönt gumman, men så fint var har du köpt persiennerna?? behöver en på min balkongdörr mot solen för det är jobbigt ha en solig dag min vän kram kram

#6 / / Helen :

Skönt att der är klart!

#7 / / NICOLE:

Helt underbart väder och så skönt att ha de klart nu!

#8 / / Evahle - en blogg om psykisk hälsa:

Åh vill också äta glass :)

#9 / / Pauline Hurtig:

ja vi är inte alltid så snälla på röntgen... men vi menar väl ;)

Låter som ni haft det jättemysigt :)

#11 / / Petra Olsson:

Så underbart med solens strålar ,kramar o hoppas allt går som det ska ,ha en fin kväll nu

#12 / / Linda:

Mysigt!
Svar: Hm nä det är inte gratis man kan prova 1 månad gratis, men vi har ju det på vår smart tv så det dras från vårt konto.

#13 / / MALIN:

Så fina bilder! Kram

#14 / / Denise:

Håller med, verkligen härliga dagar som är just nu! :)