Tröst köp får man ha

 
 Tröstköp ... Nya påskägg idag!! 
 
 
Ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra, mod att förändra det jag kan, och förstånd att inse skillnaden.
 
 
Här sitter nattugglan och gör ett sista inlägg innan läggdax 
Har ni haft en fin dag?
 
Lediga skatter idag jätte skönt sådär mitt i veckan 
Idag va vi hos lilla svärmor och hälsade på  ♥ ♥  
 
Tröst köp får man ha ... fastande för dessa söta nu till Påsk 
Massa saker i mina tankar . oro. olust . huvudvärk .ledsen
allt ,allt i mitt huvud Det får inte rum .. allt snurrar  Mår dåligt ... 
 
 
 
 
 
 
 
 
Sov så gott
Ha nu en fab torsdag i morgon  så ses vi snaaart!
 
Natti natti  & Kramelikram 
 
♥ ♥ 
 
 
 
#1 / / Netti Starby:

Hoppas att du har sovit bra och vilka fina ägg du har köpt! :-D Kramis

#2 / / ramona:

Hoppas du fått sova vännen <3 Vilka söta ägg :) Ja tänk att det är påsk snart. Kramen

#3 / / Anonym:

Bästa bönen. Vid oro på natten . Be. Be för andra o jag lovar dig att friden kommer infinna sig. Gud är med! 💖

Svar: Tusen Tack snälla du kan behövas i dessa jobbiga tider kram
Ullie Webersköld

#4 / / Eva`s blogg:

såå klart man får ha tröst köp o fina var dom oxå :) hoppas du frågar efter pillerna jag sa till dig bamse kram gumman

#5 / / Sussi:

Fina ägg!
Hoppas du fick sova gott i natt.
Kram

#6 / / Petra Olsson:

Tjusiga ägg,hoppas du mår bättre idag fina.kram

#7 / / My:

Skönt med en ledig dag :)

#8 / / Pauline Hurtig:

vad fina! hoppas du fick en bra ledig dag!

#9 / / MADDISENJ.SE:

Härligt att vara ledig!

#10 / / Biggeros:

Tröstköp är alltid tillåtet. De är snygga! Jobbigt att ha denna oro och ångest så man inte kan sova. Hoppas att du får lite mer sömn idag. Sköt om dig vännen/ kram

#11 / / åsa i åsele:

Mycket tankar och sorg i hjärtat, förstår att Du har det jobbigt nu.
kram

#12 / / Louise:

Jättefina verkligen ! Skönt att det inte är långt kvar till påsk😊