Jag är ju trött på detta

 
 
 
Hur fantastiskt är inte sommarvädret vi har..  LOVE  IT !! 
Nästan lika varmt idag men mera moln men ja  det är sådär super varmt och härligt är det 
Dock är ju jag en soldyrkare och vill ha så mycket sol det bara går .. VAR dag ...
men sov ändå halva dagen då jag äntligen somnade suck 
 
Har ni haft en fin lördag Allt väl hos er? 
 
Suddig bild men ... 
 
 
Jag är ju trött på detta 
Japp som det står la jag  mej väl lite sent men sen satte det igång igen 
Denna värken från hell i benet och så dessa myrkrypningar ... Varför har jag dem ? Har ju inte haft det så väl innan ..Känt olust nån gång sådär vid sängdax men nu är de så starka så man inte kan ligga ner eller typ sitta o var 5 min sådär ?? Nån mera  än jag som har? 
Det har ju kommit mera efter operationen men ingen särksild medicin som jag inte haft innan nu då ... 
Och nu blir det samma jag känner det och vill inte lägga mej 
Redan här i tv soffan kommer små ryckningar .. suck 
 
 
 
 
Ja duktiga sessor jag har / vi har bäst o säga fniss 
Har frågat Felicia innan men ja då har hon gråtit ifall jag klippt typ 2 cm jag skojar inte... och idag 
Klipp det kort och sen kortare gud klippte typ30 cm hon som hade ner till rumpan om ni sett ??
 
Sen kom Ebba inte dålig hon heller och klippte nästan 15-20 i vartall så nu är de fina till skolavslutningarna i veckan och prinsen klippte sej förra fredagen och lika så maken hi hi 
 
Inatt blir det jag som tar sista morfin tabletten i varfall och hoppas john blund kommer ändå nåt tidigare 
 
 
ALL  KÄRLEK 
Sweet dreams!
Puss och god natt ❤️ 
 
 
Publicerat i Allmänt / snapshots
Taggar: bilder / bildericollage / collage / randoms / snaphots
#1 / / Madeleine Jonsson:

Usch och fy. Hoppas du fått sova bättre i natt!

#2 / / Annelie:

Ååååå,, vilket fint hår, jag gillar verkligen när håret har ungefär den längden och det är klippt rakt av. Riktigt snyggt.
Hon verkar har tjockt hår också.

Ja du vännen, myrkrypningar kan jag inte säga jag har..... men på kvällen kommer en jäkla värk inne i mina fötter och som går uppåt i benen, KAN förekomma dagtid också men mest när jag ska till att somna. Så ibland har jag lite ångest att just sova...
Ett hemskt ekorrhjul detta.

Hoppas vännen att du inte sover bort halva söndagen, utan att du kan komma ut i solen (som du älskar).

Kramar om... // Annelie

#3 / / Eva`s blogg:

ja du benen o krypningar är läskigt jobbigt, oj va mkt dem klippt men ibland är det bra! hoppas du får en fin söndag gumman kram

#4 / / Mirre Sweetwords:

Krya på knät och ja visst är det sommar =D

#5 / / Netti Starby:

Fy vad jobbigt och hoppas att du kunde sova inatt! <3 Kramis

#6 / / ajlimullersandvik.blogg.se:

hoppas att det blir bättre snabbt. Jag har byrkryp nästan varje natt och det driver mig närmast till vansinne. Rätt säker på att mina är biverkningar av medicin, men min mamma får det också och hon äter inga mediciner. Så kanske ärftligt..

Myrkrypningar låter som Resless legs, köp extra magnesium och du försök att köpa något som kyler ner :)

#8 / / åsa i åsele:

Biverkan av medicin? Vet att då pappa första gången han opererades maj 2016 hade besvär med oro i kroppen och svårt att ligga då det kröp i bena på honom... efter han fått ändra medicin så gick det bort på mindre än en vecka.
Sedan så testa med magnesium precis som Orsakullan här ovanför skriver liksom med en tesked Himalaya salt innan Du lägger Dig för natten. Yes jag kör med salt jag.

Fina flickor, tufft att dem klippte av så mycket.
När har Ni skolavslutning?
Elin slutar den 15/6 på fredag...
Såg att Sommarlovsprogrammet börjar i morgon så de flesta har kanske redan sommarlov?

Ha en fortsatt solig söndag, kram

#9 / / NICOLE:

Kul att hon klippte sig :D så fint!

#10 / / Linnea Kinis:

Modiga dom var att klippa av så mycket. Nu är det sommarfräscht! :D

#11 / / Veiken:

Jag är gift med en man som ofta har krypningar i benen. Främst knävecken. Det kommer oftast när kan är trött. Det måste vara ett elände... Hoppas att dina krypningar blir bättre! Kram

#12 / / Johanna:

Tråkigt och ha ont och jobbigt med krypningar. Kanske en läkningsprocess? Hoppas på det i alla fall.

#13 / / Pauline Hurtig:

stackars dig :(