Allt gick fort

 
Men alltså vart tog den här veckan vägen?!  Den blev så kort och härlig eftersom det var röd-dag  / fridag i onsdags på nationaldagen och plötsligt är det helg igen trots att det känns mer som tisdag, typ… . Vilken LYX!! 
 
Vaknar upp till ännu en härlig sommar dag runt 25-27 gr idag oxå Härligt!! 
Varit i väg med älsklingen på en liten tripp idag sen har varit hos DLM och tagit bort stygnen idag
( aj aj va inte skönt =askyr) men nu är det gjort Det såg fint ut sa hon och läkte bra 
 
Sen hamnade ullie i sängen och sov totalt däckad i två timmar!! Värmen eller vad?
Helt slut och känner mej lite yr 
Men vi hade fredagsmys och prövade på ny pizzeria fick rätt bra betyg 
 
Allt gick fort denna vecka tycker jag men nu kör vi helg 
 
Måste ta lite smärttabletter igen och sen väntar sängen 
Ta hand om er och ha en jätte fin morgon dag 
 
Pussar, Kramar & Kärlek!
 
 
Publicerat i Allmänt
Taggar: brutit benet
#1 / / MALIN:

Hoppas att du får en jättefin lördag! Kram

#2 / / Eva`s blogg:

skönt att du har det bättre, att ta stygn är aldrig skönt fy men det blir nog bra snart ha det gott fina o kram kram

#3 / / åsa i åsele:

Att ta stygn är ju inte direkt skoj, bäst är det då man slipper... då Elin bröt armen å fick operera armbågen så använda de "tråd" som försvann av sig själv så några stygn behövde aldrig plockas bort.

Veckan har gått fort, absolut. Nu är det lördag och samma tråkväder som tidigare i juni... fin vädret försvann då majmånad avslutades. Men vi hade fint väder i maj å det är vi icke bortskämd med.

Ha en fin lördag, kram

#4 / / Netti Starby:

Vad skönt att det ser bra ut och läker fint. Ha en fin dag! :-D Kramis

Skönt att det ser bra ut för dig :). Visst har veckan gått fort, får nästan lite ångest att helgen snart är slut. Ska jobba dagarna 5 nästa vecka, väldigt ovanligt för mig som annars är ledig på just fredagar ;)

#6 / / Pauline Hurtig:

men vad härligt att ni fortfarande har det varmt! det har inte vi :/

#7 / / NICOLE:

Ja veckan gick otroligt fort, och ja värmen håller i sig :) Härligt!

#8 / / Annelie:

Mmm. veckan gick väldigt fort, men jag tar denna söndag som en måndag eftersom Göran ska jobba mellan 7-16 idag.

Jag älskar också denna värme, jag mår ju helt fantastiskt BRA i min värk i denna hetta, sedan så älskar jag ju att få lite sol på mig också,, verkligen få tanka B-vitaminer (Hmm.. visst är det väl B man tankar i solen..?? )

Nä, att ta stygn KAN göra ont,,, jag glömmer aldrig när de skulle ta stygnen efter mitt akutkjejsarsnitt,,, det är ju rakt över hela magen och sedan skulle de ta stygnen precis ovanför "muttan", där det var lite varigt.... AJAJAJ, DET gjorde redigt ont.

Ha nu en underbart härligt ledig söndag med din älskade familj... // Kramar om Annelie

PS. Hoppas verkligen vi kan träffas och kramas bättre en annan gång.. DS