No words

 
 
 
När man känner sej ledsen ... 
 
Heeej hjärtan!! 
 
En mindre solig dag disig men ändå varmt varmt så härligt 
 
Det är ju konstigt att det alltid är något 
Kände mej glad närjag vaknade idag men ja vädret va sådär och sen ja alltid nåt som kommer något som gör mej grunnande och ledsen så jobbigt 
 
Alltid något på ens himmel som de brukar säga 
 
no words needs  
Ska inte trötta ut er mera utan hoppas er dag varit bra va ni nu hittat på 
Min tankar kommer ändå snurra dag som natt över saker som ja blir ledsen över så nää 
Bäst att säga hej och vi syns i morgon igen hoppas ja om ni vill 
 
 
#1 / / Netti Starby:

Hoppas att du mår bättre idag och många Kramisar från mig <3

#2 / / ramona:

Önskar jag kunde ta bort det som gör dig ledsen, men det är inte alltid man ens vet varför känslorna kommer <3 Hoppas du får en fin fredag vännen, ta hand om dig <3

#3 / / Matilda Berlin:

<3 <3 <3

#4 / / Eva`s blogg:

Men lilla gumman, vad är dom tynger dig?? du får gärna berätta jag lyssnar ..upp med hakan kramis

#5 / / sarah:

aaa hade myssig da

#6 / / Amanda Persson:

varje dag är ju tyvärr inte bra, får hoppas den blir bättre under dagen <3 kram till dig!

Kram på dig <3

#8 / / My:

Kram <3

#9 / / Emma Engström:

Ta hand om dig massor! <3

#10 / / Carolina:

Trist att inte känna sig glad.. Hoppas att det blir bättre!

Sv; tack snälla. Ja, det var jätte trevligt :D

#11 / / åsa i åsele:

Så tråkigt att Du har behövt vara ledsen, ogillar att de är dumma med Dig... jag hoppas det ordnar sig.
kram

#12 / / MALIN:

Så mysigt! Där hade jag velat ligga och lapa sol! Kram

#13 / / Jennifer:

Mina tankar snurrar med dag som natt :( kram

#14 / / Heléna:

Kikar in med famnen full av kramar till dig fina vännen <3 Önskar så innerligt att du ska få må bra <3 Hoppas du får en fin fortsättning på helgen! Kram kram <3

#15 / / Sarah:

Så himla jobbigt o tråkigt att du känner dej lessen :/ Hoppas du mår mkt bättre nu :)