❥ mysigt med allt tjöt

 
Kvällsbild från casa weberskölds 
 
 
Hej mina fina ❥ ❥ 
Hoppas allt är bra med er hjärtan och att ni har fina dagar, Sååå härligt! Denna sommaren alltså, magiskt!
 
God söndag vacker. Har du  haft en skön helg? Vad har du för dig?
Jag slappar precis som jag gillar att göra under min helger. Sova tills vi vaknar. Inga väckarklockor. Ingen stress. Väldigt chill som skatterna säger.
 
Varit på lite kalas idag då min goa Annika fyllde år  ❥ mysigt med allt tjöt 
Vi har aldrig tråkigt då vi träfas alltid en massa att prata om ❥
Så härligt att tanka den där extra energin jag behöver just nu 

Många kramar till er mina fina,

 Nu väntar de vita på mej 

Skickar en massa nattikramar när det är dax 

ALL KÄRLEK    

 

#1 / / ramona:

Älskar dessa dagar när man egentligen inte har några tider att passa, man bara är liksom <3 Här sover alla, kanske du med, men jag är vaken innan tuppen som vanligt *haha*
Hoppas du får en fin dag i värmen min vän <3 Kramen

#2 / / Netti Starby:

Vad kul att ni var på kalas och hade det trevligt. Ha en fin dag! :-D Kramis

#3 / / Dixi Wonderland:

Vi var på kalas igår :P Andra kalaset för denna månaden, bara tre kvar xD

#4 / / Emma Engström:

Åh vad roligt med lite kalas! :D Kram

#5 / / Matilda Berlin:

Men åhhh vad härligt det låter!! KRAM fina <3

#6 / / Eva`s blogg:

Härligt det behöver du gumman :) hoppas du får en fin måndag kram

#7 / / Carolina:

Precis så som en söndag ska se ut tycker jag! Eller en ledig dag i sig :)

Sv; ja, det är hur jobbigt som helst. Ja, kortison brukar vara oerhört effektivt och tror absolut att både den krämen plus mot infektion är bra! Så att det blir nog bra i slutändan tack :)

#8 / / Ellen Gräntz:

sv: Haha åhh vad gulligt! Jag tyckte verkligen inte om mina fräknar när jag var liten, då var det inte lika "inne" som det är nu. Men har lärt mig att tycka om dem. Nu vill jag bara ha fler och fler.

#9 / / NICOLE:

Ja det är underbara sommardagar :D

#10 / / Heléna:

Så skönt det låter! Man ska verkligen ta till vara på allt chill man kan :D Stor kram fina du <3

#11 / / Anonym:

Låter som en perfekt helg 🤗

Svar: MenTack snäälla ja den va lugn och skön och det behövs här just nu igen kramar o fin fortsatt vecka
Ullie Webersköld