Ja vad man vill ha

 
 
 
 
 
 
God söndag min vän. 
Hoppas att söndagen varit bra och att ni haft en chill skön dag 
Här har inte gjorts så många knoop i dag  Vi har haft en lugn och lat söndag...Men varit och fått nya fransar så känner mej fin tills resan 
Pappan i familjen och Ebbisen har varit långt neråt landet idag på fotboll så vi har roat oss själva här hemma 
 
Inget jätte fint väder eller ja vad man vill ha men inte sol Nästan 30 hett hett och kvavt inne så jobbigt att vara inne samtidigt som tråkigt ute sen kom det sol framåt kvällen här 
så då satt vi ute långt in på kvällen så härligt  med Sommarkvällar wheeeiii !
 
 
BED I l Love You 
 Så ja nu dax att krypa ner i kojset Har lite exra ont idag så blir lite mera tabletter först oxå 
 
Önskar Er Bästa dagen i morgon med härlig SOL 
 
PUSSAR & KÄRLEK 
 
Publicerat i Allmänt
#1 / / Ama de casa:

Skönt att ta det lugnt ibland :-)

Ha en bra start på veckan!

#2 / / Netti Starby:

Vad härligt med en lugn söndag och vädret var detsamma hos mig :-D Kramis

#3 / / Marie Karlsson:

I lagon dos är allt perfekt

#4 / / Johanna:

åh så fin bricka du har, var har du köpt den?

Ja, 30grader är lite för hett tycker jag,, bättre med lite mer lagom...23-24 räcker haha.

#5 / / Eva`s blogg:

skönt med lugn o ro vännen, menar du min son? han har inte tid med sin mamma jag försöker men svårt kram

#6 / / Evahle - en blogg om psykisk hälsa:

Blir så jobbigt med denna värmen :/

#7 / / Carolina:

Roligt att få fixa iordning fransarna och låter som en trevlig söndag ändå :)

#8 / / Emma Engström:

Åh ja, idag är det verkligen så kvavt! Kram

#9 / / My Nordqvist:

Skönt med slappardag och nya fransar :D

#10 / / MADDISENJ.SE:

Men usch, måtte den där smärtan bli bättre snart! Håller med om att det är underbart med dessa sommarkvällar dock :D

#11 / / MADDISENJ.SE:

Men usch, måtte den där smärtan bli bättre snart! Håller med om att det är underbart med dessa sommarkvällar dock :D

#12 / / Jennifer:

Vår sådan var den lugnaste på länge :)

Härligt med nya fransar, blir perfekt inför resan kan jag tänka mig :). Jag ska fixa mina imorgon :)

#14 / / Pauline Hurtig:

Fint!

#15 / / Pauline Hurtig:

Fint!