En liten tur

 
På staden idag blev det et FLOTTE besök på Munksjön 
 
En tur på staden idag oxå för lite apotekärenden mm 
Vädret har varit 27-28 gr idag oxå fast inte sol hela tiden men SOMMRIGT = LOVE  ❥ ❥ 
 
Hoppas allt är väl och ni haft en fin dag va ni än hittat på idag 
 
 
 
 
 
 
Idag tog vi en lite Flotte tur på munksjön här 
De gör en liten runda tror de berättar lite i vanliga fall men inte på sista turen bara musik men det va mysigt med En runda och skoj och se allt från vattnets sida om man säger så 
Det är ju otroligt vackert här måste jag säga så vi njööt 
 
 
 
 
 
 
Finaste lilla hjärtat igen med mammas kryckor . 
 
 
 
 
 
Publicerat i Allmänt
#1 / / Lena:

Tack för tips med flotttur! Har gäster i kommande dagarna-o då fick jag ett tips vad man kunde göra! :-) Förresten vad BRUN du är, som en pepparkaka o du har sötaste flickorna! <3 KRAM

Svar: nej men tack goa lena va rar du är <3 jodå men sola är ju typ det enda ja kunna göra denna sommar hi hi . o tur vi haft fint väder annars hade ja väl klättrat på väggarna när man inte kan gå . jobbigt. Sessorna är så vackra HUR har ja fått så fina barn ??

ja men gör det en jätte rolig grej en bra o beställa tiden även ifall den går fl
er ggr om dagen så är det ofta massa folk . där . men en jätte kul grej KRAM <3
Ullie Webersköld

#2 / / Anita:

Trevligt :D

#3 / / Dixi Wonderland:

Så fint det var :D

#4 / / Eva`s blogg:

Sånt behövs, man mår bättre av det & vädret är unikt njut gumman kramis

#5 / / åsa i åsele:

Denna sommar är absolut den bästa på många år, kommer inte ihåg då vi hade så många fina soliga varma dagar i sträck,
det brukar ju vara skitvädret som upptar mest tid ;-)

Härliga dagar, jag njuter.

Kul med en flottetur, ser Ni har flytväst, förståndigt.

kram

#6 / / Johanna Utterberg:

Sååån värme vi har! :)

#7 / / Amanda Persson:

ser ut som en härlig dag och ja det är så skönt när vädret är på topp :)

#8 / / Emma Engström:

Ser så otroligt vackert ut! :D

#9 / / Carolina:

Skönt med en liten tripp och ja härligt med denna sommarvärme även fast att den kan vara lite för varm ibland hehe ;)

SV; jo men visst, jag försöker att vila mitt finger så mycket jag bara kan och inte göra onödiga saker hemma utan låter pojkvännen min göra det större delen :)

#10 / / Johanna:

Så mysigt med lite tur! :)

#11 / / Carolina:

Sv; nej, det är inge vidare då man inte kan använda handen som vanligt och då det gör ont/kliar och hindrar min vardag. Men som du nyss skrev har jag verkligen tur med en sambo som Niclas som både hjälper och stöttar till varje pris!

#12 / / Jessica Högberg:

så mysigt!

#13 / / NICOLE:

Mysigt! Så härligt att vädret håller i sig, men hjälp så varmt det är alltså :)

#14 / / Anita :

Svar; Rostbiffen i ugn kryddade jag endast med Peppar & salt. Enkelt men väldigt gott :D