Vill ni se denna nyaste ??

 
 
Lite snapshots från det ena till det andra idag. 
Lite gamla bilder och några nya lite blandning med julen 
Ni har väl lagt in mej på INSTAGRAM?  weberskold heter jag där... 
 
 
  
Godkväll på er sweeties ! 
Tack mina underbaringar som kikar in .. va glad jag blir när ni är här  ❤ 
 
Allt bra hos er idag??
 
Vill ni se denna nyaste ??
Japp en utav mina nya stjärnor i år 
Jo men denna har jag fått dille på den lyser så himla fint ångrar jag inte köpte en till men ja ja får njuta utav denna vackra  Känner mej nöjd tror ja ser fint ut.. tycker ni inte ? 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Harry potter film mys med maken i kväll 
 
 
 
 
Läggdax va det här... 
På återseende mina fina  så hörs vi imorgon igen hoppas jag!
Nya tag imorgon!
Keep focus on happiness!! 
 
Kramar & Kärlek!
 
 
#1 / / Annelie:

God (????) Morgon, nu är klockan 04.24 och jag har varit vaken i drygt 1 timme, eftersom "Herr Värk med hela tjocka släkten" stod och bankade på min dörr 03.15.
Bara att gå upp, men de vart inte insläppta, tror de är på G att dra vidare, men ett mindre gäng hänger kvar. :-/

Vika fina bilder du lagt ut,,, jättemysigt ni har. Alla era katter, låter de bli allt..??

Ha nu en superfin onsdag... // Kramar Annelie

#2 / / Linda:

Så mysigt! Kram

#3 / / ajlimullersandvik.blogg.se:

Jag hade också Harry Potter-kväll igår. Mysigt :) hur länge är du sjukskriven? :(

#4 / / Netti Starby:

Vad mysigt och stjärnan är jättefin! :-D Kramis

#5 / / Dixi Wonderland:

Vilken myskänsla :D

#6 / / Eva`s blogg:

jätte fin är den & vi är ju så lika va gäller vitt i hemmet :) kramis

#7 / / NICOLE:

Så fin den var :D Eller ja allt i ditt hem är väl snyggt ;)

#8 / / Ama de casa:

Verkligen en jättefin stjärna :-)

#9 / / Jessica Högberg:

Så fint du har!!

#10 / / Jennifer :

Jätte fina bilder, du har de sååå fint :D

#11 / / Amanda:

Härliga snap shots! <3

#12 / / Denise:

Så fint ni har det hemma! :)

#13 / / MartinaOlsson:

sv; ja men ellerhur, produkterna verkar ju hur bra som helst! :)

#14 / / Linnea Kinis:

jättefin ny stjärna! :)

#15 / / MALIN:

Jättefina och mysiga bilder! Kram