Tror han är släkt med mej

 
Varit och hälsat på pappa idag igen 
 
God måndag min vän. Hoppas att du mår bra och känner dig vid gott mod.
 
Januari alltså… hjälp så trött jag är!  den här månaden är SÅ inte min månad 
hörde att idag va visst den tröttaste dagen och att många tom struntar i sina nyårslöften de gett 
 jag har insett att jag har ett stort behov av ljus så när det är mörkt då man vaknar och mörkt igen runt kl.14 ja, då blir det segt… och inte riktigt lika lätt att hitta energin.  Men – jag försöker skapa mitt eget solsken men just nu är det svårt... Väldigt svårt ! 
 
Jag blir så himla glad för att ni bryr er om mej så   ♥
 
 
 
Men är det svårt att få i han mat eller ??
jodu och dessutom tror jag han är släkt med mej    munnen går i ett   he he     
  inte lätt att få in nån liten smak bit då inte 
 
 
 
Om jag inte lägger mig nu så hinner jag inte sova något i natt…zzz… Så – bäst jag hoppar i säng. 
Önskar dig en energifylld start på veckan! 
 
Sussa sött era sötnötter så hörs vi då 
Kramar & Kärlek!
  

  *GÄSP*   

 
 
 
Japp jag sa ju igår att de prartade om att det skulle snöa i natt nu börjar det gny här får se vad som blir utav det 
så nä  nu så  ska ja krya ner under varma täcket 
 
 
Publicerat i Allmänt / familjen
Taggar: familjen / livet / sjukhus
#1 / / Netti Starby:

Vad härligt att din pappa är lika pratglad som dig och ha en fin dag! :-D Kramis

#2 / / Frida G Svensson:

åh vad ni är lika!

#3 / / Annelie:

Stackars pappa, vad gammal är han..??
Du är otroligt likt din pappa.. *det har du väl ALDRIG hört förut..??* :-)
Jag är också väldigt likt min pappa.... jisses vad jag har fått hört det genom mina år.. *skrattar*

Ha nu en sån fin tisdag som du KAN ha det min goa vän.... // Kramar om Annelie

#4 / / Dixi Wonderland:

Va fin din pappa är :D

#5 / / Eva`s blogg:

Åh ja så lika ni är :) härligt att ha en pappa i livet o kunna besöka honom :) ta hand om dig kramen gumman

#6 / / Jessica Högberg:

INTE min månad heller, men nu har den börjat så vi kan räkna ner... Hälsa fina pappa!

Så lika :).

Ja du ljus behöver jag med, men snart så :D

#8 / / Cecilia:

håller med, januari är inte min månad heller :(. Vill ha ljus!! :)<33

#9 / / Pia Widlund:

Japp, det har varit årets mest deppiga dag.... men nu är vi på väg mot ljusare tider!

#10 / / Evahle - en blogg om psykisk hälsa:

Så fina ni är :)

#11 / / sarah :

aaa vi hitta på nåt gjode vi

#12 / / Jennifer :

Vad lika ni är vännen

#13 / / JoJo:

så lika ni är. det syns verkligen att det är far och dotter. ni är så fina båda två :) hoppas att du har fått en bra början på veckan pinglan. kram på dig!!

#14 / / Sarah:

Håller me om att de e så himla tråkigt att de e mörkt typ hela tin :/ O när de väl e ljust e man på jobbet o får ingen nytta av de :/

Kram

#15 / / Biggeros:

Man kan även se likheten. Pappa och dotter. Härligt att din pappa är pratglad!!
Hoppas att stormen avtar inom kort och inte medför några skador// kramiz

#16 / / MALIN:

Vad fina ni är! Kram

#17 / / Amanda:

Men så fina ni är <3

#18 / / Gabriella :

Mysigt att hälsa på honom!!

#19 / / NICOLE:

Fina ni!