Nu är det väl bara renen och jag kvar

 
 
H.A.P.P.Y.   NEW WEEK SWEETIES!! 
 
Hoppas att ni fått en fin start på veckan och tagit hand om allt som kanske börjat efter juluppehållet 
Men jodå alla skatter kom upp i tid idag Så duktiga ! Förstår dock inte varför en del har både en och tre dagar kvar innan de börjar . När börjar era barn ni som har? 
Kan väl va vi har en studie dag i slutet utav månaden kanske en del har redan nu i stället .. vem vet 
 
 
 
Hur är det .. Har ni börjat plocka undan julen ? 
Lite har vi på börjat här hemma 
Japp idag åkte julbommorna bort och en ny fin rosenbuske kom upp på bordet i vardagsrummet 
Och nä inga nya posters har kommit upp på vägen ännu 
 
Måste oxå säga TACK återigen alla goa ni 
Tack för att ni är så goa gällande mitt besök hos läkaren idag 
Och jooo 
Min egna läkare va inte där idag  ( tråkigt) men det gick rätt så bra. 
Skulle ju mest få ett nytt intyg då vi ändå i stort sett inväntar då jag ska till knä läkaren i slutet utav månaden 
TACK att ni alltid stöttar och peppar mej och för  alla eragoa styrkekramar gud så gulliga ni är . 
 
 
 
 
 
 
 
Just nu sitter jag och kikar på massa bloggar och sidor som jag absolut inte skulle kolla på såhär dax. blir lätt att man blir sittandes.. Blir lite likt Alfons Åberg.. ja ska bara..... 
Känns det igen kanske ?? Vips så har det gått en halvtimma till sen man skulle kojsa.
 
Nu är det väl bara renen och jag kvar uppe sååå 
 På återseende snart igen! nu bums i säng!! 

Önskar dig en riktigt, riktigt FIN dag i morgon  fylld av positiv energi! 

Kramar & Kärlek!

Tack för ni tittar in!
 

 

#1 / / Netti Starby:

Mina barn börjar i skolan imorgon och skönt att du fick ditt intyg! :-D Kramis

#2 / / Ramona:

Mina barn började igår måndag medans kusinen börjar på onsdag :) Får inte heller ihop det då han fick jullov tidigare med men kanske är det extra ledigt mitt i terminen i form av studiedagar. Jag har plockat ut julen helt och det känns så skönt att ta in lite ljusare färger igen och längta efter våren <3 Skönt att du får intyg vännen.
Kram och ta hand om dig

#3 / / Johanna Utterberg:

Så härligt med ny ros på bordet och så fint det blev! :) Lätt hänt och hamna bland bloggar och att man "bara" ska läsa en eller två till innan man ska sova ;) Ha en fin tisdag! Kram

#4 / / Jessica Högberg:

Härligt att det gick bra hos läkaren även om det var en ny! Önskar dej en fin vecka!

#5 / / Ama de casa:

Skönt att det gick bra hos doktorn!
Här åker hela julen ut till tjugondag Knut :-)

#6 / / Dixi Wonderland:

Här börjar ungarna också mitt i veckan :P

#7 / / Jennifer :

Min jul åkte ut i nyårsveckan :D

#8 / / sarah :

aaa viist var den fin =)

#9 / / Frida G Svensson:

jag önskar dig ett helt magiskt 2018! detta blir ett grymt år! jag är helt säker på det.

#10 / / Amanda:

Så härliga bilder<3

#11 / / åsa i åsele:

Skönt det gick bra hos läkare, att behöva träffa olika läkare är ju aldrig riktigt bra, de har ju ofta olika uppfattningar... jag har ju fått helt nya diagnoser ibland då jag fått en ny läkare här på Sjukstugan.
Vi har väl plockat undan lite men nog finns det tillräckligt mycket kvar ;-) J måste hjälpa mig med gardiner i hallen och köket liksom plocka bort stjärnor, jag vill inte klättra på diskbänken eller balansera på trappstege.

svar Jag blir ju stressad av att skjutsa Elin runt runt till å från skola, till å från sporthall, hämta hos kompis,
skjutsa hit å dit så joo jag förstår att Du blir stressad då veckan innehåller mängder av aktivitet.

Idag började Elin skolan, tror att lärarna jobbade igår.

Har nog överansträngt mig idag... när huvudet är dumt och så vidare.
Huvudvärk och illamående så jag ska stoppa i mig tabletter å vila.

kram

#12 / / NICOLE:

Ja det är väldigt olika när alla börjar :) jag började jobba idag igen, skönt ändå :) Jag har tagit bort julen nu =)

#13 / / Gabriella :

Sååå fina rosor, jag började skolan idag!! :)

#14 / / Linnea Kinis:

här börjar dom flesta onsdag eller torsdag :)

#15 / / Boel:

Mina elever började idag (9/1) men verkar som att vissa börjar imorgon (10/1) :)

#16 / / MALIN:

Så fint med rosor :) Kram

#17 / / Johanna Utterberg:

Jag plockar undan julen lagom till nyårsafton. Tar gärna fram allt tidigt men sen är jag snabb med att plocka ner den ;) Ha en fin onsdag imorgon! Kram