Halva lönen går åt

 
Alice kompis med mej i sängen 
Det är ju inte så lätt att gå och lägga sej  med  den här fluffiga sötnosen vid min kudde…
 
Heeej hjärtan Hoppas du haft en underbar och vilsam helg !
 
Har varit en sån där dag Lugn inte gjort något speciellt...eh .. handlat lagat mat, ja lite sånt där mamma fix ni vet 
Ny vecka i morgon väskor som ska packas och saker fixas alltid något
  så har jag fått fina fransar idag oxå såååå glad alltså 
Men ja annars en inne dag INGET härligt väder ute kallt blåsigt 
 
Hur har ni haft dag idag ? Hur är vädret hos er ? Här säger de mera snö i början utav veckan vi får väl se 
 
 
Fluffiga lilla dunboll
sååå härligt att ligga i våra sänger och mysa Har ofta stängt så när det är öppet passar de på  
 
 
 
 
Nä nu ska jag gå runt här och släcka alla ljus värmeljus o stora ljus
snälla ge mej sol och värme vill inte ha en så dyster mörk dag i morgon  

Även om jag just nu mer än någonsin längtar efter sol och värme och ljumma vindar så är det ändå mysigt med alla ljus inomhus trots allt  och inget slår ju det heller ...men  Halva lönen går till värmeljus typ! Haha!

 
På återseende!
Kram på er ♥ Och natti sov så gott 
 
Bjuder på en Selfie oxå om än lite tja .. va säger man he he  om ni ser ens att det är jag 
Jag och skatterna tycker det är roligt på snapschat 
 
 
 
 
#1 / / Netti Starby:

Vad kul att du har fixat dina ögonfransar och ha en fin dag! :-D Kramis

#2 / / Denise:

Hoppas att du får en riktigt fin vecka <3

#3 / / Sofia Werlin - mammaliv & hälsoliv :

Kul med fransar :D
Jag har tagit hand om en magsjuk liten loppa här hemma :(

#4 / / Frida G Svensson:

haha ja halva sveriges BNP kommer från mina inköp av ljus! =)

#5 / / Gabriella :

Åh vilken sötnos!!

#6 / / Eva`s blogg:

Åh vilka fina fransar du har fått :) ja lönen när man är hemma är inte alltför fet :( hoppas dagen blir fin gumman kramen <3

#7 / / Jenny:

Ha ha det är samma hos mej älskar ljus !!!

#8 / / Jenny:

Ha ha det är samma hos mej älskar ljus !!!

Svar: Eller hur vännen Det är sååå mysigt har massor var kväll kramen <3
Ullie Webersköld

#9 / / Anita:

Fin katt! :D

#10 / / NICOLE:

skönt med lite lugnt fix sådär :) så söt fluffboll :)

#11 / / FeliciaO - Everyday / Fashion / Modeling:

Så mysigt :)

#12 / / Matilda Berlin:

Men WOW vilken fin säng du har!! Ser hur mysigt ut som helst! Kram <3

#13 / / Adrian Gustafsson:

Fin blogg och jätte fint sovrum du har! :) söt katt med! ^^

#14 / / Adrian Gustafsson:

Fin blogg och jätte fint sovrum du har! :)
Söt katt med! ^^

www.stuffbyadrian.blogg.se