Gud va jag älskade dessa

 
 
Meeen HEEEEJ söta ni ! Där är ni ju !
Hej min vän. Hoppas du mår bra och haft en fin dag 
 
Då välkomnar vi årets första fredag i morgon och Trettondagsafton 
Tycker liksom att allt med hela julen och nyåret bara swichade förbi liksom 
Tänk nu är Januari här Äntligen på rätt sida våren !  hi hi 
 
En lugn dag då vi bara varit och fixat lite saker och handlat sen hemma och tagit det lillalugna  
 
christmas dekoration 
Jo men alltså Guuuud va jag älskade dessa stjärnor De påminner så mycket om mina dyra som förstördes förra året så ja nu är jag galet glad i dessa såå fina Eller hur??
En hamnade alltså i vårt sovrums fönster oxå 
 
 
 
Nu önskar jag dig en magisk  morgondag fylld av positiv energi!
 
På återseende!
Natti natti sov sött och dröm goa drömmar  
 
Kramar & Kärlek.
 
 
 p.s Glöm inte trycka på hjärtat om ni gillar inlägget Tack 
Publicerat i Allmänt / kök / sovrum
Taggar: bedroom / blommor / kök / stjärna
#1 / / ajlimullersandvik.blogg.se:

Stackars dig, 9 månader är så länge :(

Vi har städat ut julen, men hade jag så fina stjärnor hade jag behållt dem till tjugondag knut ;)

#2 / / Netti Starby:

Tiden går verkligen sjukt fort och det är helt galet. Så fina detaljer från ditt hem och ha en mysig dag! <3 Kramis

#3 / / Mirre Sweetwords:

Jag har städat ut julen gjorde jag i måndags =D

#4 / / Ama de casa:

Verkligen fina stjärnor! :-)

Ha en härlig fredag!

#5 / / sarah :

aaa äslar rean =)

#6 / / åsa i åsele:

Snart är glada julen slut, slut och trist å tråkiga vardagar i januari tar över... januari är icke "min" månad... januari liksom november, december är mörka å tråkiga.
I februari kommer ljuset tillbaka och framför att kommer solen... älskar vår femte årstid Vårvinter :)
kram

#7 / / sarah :

tack det samma =) aaa äslar rea

#8 / / Jessica Högberg:

Helg igen... haha, den går i jobbets tecken och lite plugg... på måndag börjar vardagen och jag ser lite fram emot det...

#9 / / Johanna Utterberg:

Jättefina stjärnor och ja oj vad fort de senaste veckorna ha gått. Hoppas du har en fin fredag vännen! :) Kram

#10 / / Denise:

Önskar dig en riktigt härlig helg! <3

#11 / / NICOLE:

Ja visst gick det fort :) Hela året gick fort ;D hoppas tiden stannar liiiite nu ;)

#12 / / JoJo:

ja jag håller med om att både jul och nyår bara swishade förbi. fast iofs så tyckte jag att hela året gick galet fort. :P hoppas att du har fått en bra start på 2018. god fortsättning till dig raring. :) kram <3

#13 / / Linnea Kinis:

ja julen gick superfort! :)

#14 / / Sussi:

Usch ja, julen gick på alldeles för fort. Lite trist att vi ska plocka ner all mysig julbelysning snart. Den skulle jag vilja behålla längre men alla tomtar och annat julpynt kan få vila till nästa jul..
God fortsättning på det nya åretl
Kram