Två ursöta killar va min date idag

 
Stora killen leker med lera playdoo 
 
Heeeej mina Underbaringar ! 
Har ni haft en fin dag ? 
Iskallt har det varit här och blåsten gjort att typ kinderna frusit då manvarit ute 
Det enda är att luften är hög och härlig att andas 
 
Idag ni vet hade jag sån där Samla -  Energi -  dag Sånt jag verkligen behöver nu  
Två ursöta killar va min date idag och ja deras goa mamma Erika oxå 
 
Här uppe ser ni JACK i full färd med att leka och baka lera allt då han hade fikat på några sekunder h a h a sötisen 
Och det här är FELIX som gömmer sej här i Han är bara 2 veckor och såååå liten 
och otroligt fin 
 
 
Men Alltså denna lilla MINI människa då .. HUR SÖT?? 
Tack för mysigt fika 
 
 
 Tack för er kärlek,  pepp och att ni fortsätter att kika in 
 
 
 
 
 
 
 
Publicerat i Allmänt
#1 / / ramona:

Men vilket fint sällskap vännen <3 Tur du har så många fina människor runtom dig.
Kramen

#2 / / åsa i åsele:

Härligt <3

Att umgås å lukta på en bebis är ju positiv energi.

kram

#3 / / Netti Starby:

Åh vilka söta bebisar du hade på besök och ha en fin dag! <3 Kramis

#4 / / Anita:

Men ååh, vilken liten en! :D

#5 / / Jessica Högberg:

men så liten!! gulle! om inte dom där ger energi så vet jag inte=))

#6 / / Natalie Salazar:

Ulliiiieeeee min fina <3
såå söt!!
nu är jag tillbaka här <3

#7 / / Eva`s blogg:

Härligt med babysar o det kan ge dig lite energi vännen ...stor kram

#8 / / Johanna Utterberg:

Men åh vilka sötnosar!! :) Kram

#9 / / NICOLE:

Å så mys :D

#10 / / Pauline Hurtig:

åh vilken liten pyttis!

#11 / / Evahle - en blogg om psykisk hälsa:

Har varit iskallt och blåsigt här med idag... Så söta bilder :D

#12 / / Miss Jennifer:

Vilka sötnosar :D

#13 / / Linda:

Naw men herregud så ljuvliga! Alltså det har varit -14 här idag o snöstorm, ush asså! Nu får det vara nog!
Svar: Men va hihi, tycker du? Haha vi är inte så lika, tror jag inte i alla fall.
Ja gud alltså alla dessa kuddar så mysigt ju. Läckert med sammet faktiskt! Har ju liksom blivit modernt igen.

#14 / / Louise:

Men så söta! 😃

#15 / / Cecilia:

Men såå söta!! :)

#16 / / Annelie:

Men gudars såååå liten den lilla är, söt storebror också, som var helt inne i sin lek.

Kramar och kärlek.. <3 // Annelie