Det gör mej knäckt

 
In our BEDROOM today 
 
 En soft dag här hemma….chill med familjen . Långkok och bara ta det lungt 
Måste säga oxå min HEADER som jag bytte till med familjen TAck goa ni för alla kommentarer Jodå gammal bild tror att det är 2011 och små skatter men ja tyckte den va så fin då ja hittade den nu 
 
Solen har ju verkligen strålat över vår stad idag och jag är så sugen på att komma ut och få frisk luft och r ö r a på mig! 
Det är ju just DET som ändå kan förstöra min soliga dag.. Jag KAN ju inte röra på mej direkt. Hade längtat så efter en lång härlig promenad i solen kanske i skogen och bara mysa DET GÖR MEJ KNÄCKT!!
Och jag kan inte ens gå några hundra meter utan att ge upp ... suck 
Det låter så gnälligt men ja förlåt ja har ingenting som gör det bättre just nu 
 
I morgon tidigt ska jag ta nya kort och röntga knä och ben så får vi se tar väl två veckor sen innan kontakt med doktor
 
 
 
 
 
Skickar med en rolig bild från snap idag Det roligaste sess-skatterna vet att "fjompa sej" på snap. 
Tänk om man varit sådär hälften så sprallig eller va det är den som åker här är 
 
 
HÄR är då långkoket idag 
Bilden är gammal men det va ju samma idag så ja mumms säger jag 
HÄR  ser ni lite hur jag gjort i fall ni vill 
 
 
Nu är det dax att inta horisontellt läge för några timmars sömn 
Hoppas att ni oxå får en god natt sömn 
 
Godnatt kramar till er alla mina fina så ses vi i morgon igen
 
ALL KÄRLEK 
 
#1 / / Annelie:

God mat ni fixade till igår..

Mmm, visst är det deprimerande att inte kunna leva som man gjorde förut.
Men, nu först, har jag väl accepterat att jag kommer att få använda min rullstol / elskoter när vi ska ut. Därför vi köpte oss en större husbil, så jag får med mig elskotern.
Bara jag blir hundra bra från uvi:n med hjälp av antibiotikan, så är det träning här hemma som gäller igen. För, rullstolen ska enbart stå som prydnad här hemma i alla fall.... har jag TÄNKT mig, VILL jag. Vi får väl se, om jag orkar & kan få upp mig såppas så jag KAN gå med hjälp av rullatorn eller gåstavarna.

Lycka till idag vännen.. // Kramar om <3

#2 / / ramona:

Det blir en slags sorg när man känner att kroppen inte funkar som den brukade <3 Förstår att det blir deppigt när man inte kan gå ut fast solen skiner vännen, jag förstår dig helt och fullt. Jag är under utredning med då jag har ständig värk i kroppen som vandrar, främst armar, axlar och nacke. '
Styrke kram till dig

#3 / / Netti Starby:

Din nya header är verkligen jättefin och hoppas att det går bra hos doktorn! <3 Kramis

#4 / / åsa i åsele:

Än en gång, Lycka till <3

Joo jag vet ju hur det känns när kroppen inte längre funkar,
tyvärr så har jag dock ingen lösning på problemet...
men i Ditt fall anser jag att läkarna bör hjälpa Dig.

Minus 30 å yes det känns aningen kyligt ;-)

kram

#5 / / Matilda Berlin:

Men alltså mums vad gott det ser ut!! Hoppas det löser sig snabbt med läkartid!! Kram finaste <33

#6 / / Eva`s blogg:

Klaga hur mkt du vill, det är ingen fara gumman :) finns här ändå för dig, du kan alltid skriva till mig så du vet <3 sötnosen där jag undviker bröd o pommes men gott är det .kramen

#7 / / NICOLE:

Hoppas att det ända syns något på röntgen då så att du får hjälp! Jättefin bild på er i din heaer

#8 / / Dixi Wonderland:

Hoppas att det går bra idag :)

#9 / / Densie:

Fint ni har det i sovrummet! :D

Hoppas att det har gått bra på röntgen :)

#10 / / Johannaofsweden ✿:

Vad gott det ser ut! Hoppas det går bra för dig :)

#11 / / Sussi:

Så fin bild på familjen :)
Det är surt när man vill men inte kan. Det är lite extra svårt att vara hemma och stilla då. Har man ont så är det ingen idé att försöka ens. Hoppas läkaren får rätsida på knät så du äntligen får komma ut och ta promenaden du drömmer om :)
Snapchat är så himla kul..
Kram

#12 / / Ellen Gräntz:

Så jobbigt när kroppen inte gör som en vill. Förstår att det är tungt. Hoppas det kan bli bättre snart, på något sätt. <3

#13 / / cecilia:

åå så fint!! :) och vad gott!! :)<33

#14 / / Gabriella :

Underbart med sol iallafall!

#15 / / Pauline Hurtig:

så fint sovrum, å mums vad gott!

#16 / / Johanna Utterberg:

Så fin header på hela familjen och så vackert sovrum! :) Kramar!

Så fint :). Lycka till!