Its the most wonderful time

 
God fortsättning på er 
Hoppas att ni alla haft en riktigt fin julhelg hittills ♥ Än är ju julen inte över... 
V.i.l.k.a. dagar som passerat… sååå mycket som händer på en och samma gång… precis som alltid den här tiden på året…. allt bara är här och vi  myser runt  Och det är ju HUR mysigt, kul & festligt som helst!!
 
 
Här i casa weberskolds är allt rätt ok Vi är sådär förkylda hela familjen men ja vi håller oss flytande som de säger ... snörvel host .... 
Mycket varm glögg och te går det åt hä just nu 
 
 
Lilla KALLE ja men natruligtvis såg vi på kalle me ett antal miljoner till ha ha Kollade ni ? Det är ju liksom kult man SKA ju kollapå julaftonen så är det den där timman
 
 
 
 
#1 / / Matilda Berlin:

God fortsättning finaste!! Hoppas du får flera FANTASTISKA dagar!! kram <3

Jag kollar inte på Kalle Anka, vi hade hela filmerna när jag var liten så förstod aldrig varför jag skulle kolla på små bitar av varje film när jag kunde se klart hela filmen ;). Det enda jag brukade titta på var liksom nyheterna annars inte alls :)

#3 / / Bea:

God fortsättning!
Bara sambon som snörvlar här. Blev således ingen Kalle på julafton för mig, då jag fick fixa julmaten för 8 pers.
Men fuck mäkta beröm för maten, alla var mätta och belåtna då kvällen var över.
Krya på er ❤
Kramiz

Svar: Hej fina Bea <3 God fortsättning till er oxå allt väl hos er med lille pluttis o allt ? du är så himla duktig o fixar med maten . träffade du angelika ?Vet ju inte vart hon är o jobbar nu har inte sett henne på länge
ush det är skit med förkylning jobbig huvudvärk oxå Hoppas ni kryar på er oxå .
krama lille fisen så go e han Ta hand om dej kramar om <3
Ullie Webersköld

#4 / / Eva`s blogg:

usch va trist ja man kan inte påverka hälsan här är vilodag sen jobb i dagarna 3 lååånga pass kram kram

#5 / / Heléna:

Krya på er <3 Både jag och Mattias har åkt på influensan så vi snorar, hostar och mår inget vidare. Hoppas du får en underbar fortsättning på det här året vännen. Du kan gå in på länken https://2017bestnine.com/ så kan du hitta dina bestnine där genom att fylla i ditt Instakonto :) Kramar <3

#6 / / Johanna:

Usch trist med förkylning. Jag är med förkyld, men det börjar lätta nu. Skönt :) Trist om man skulle vara kass hela jullovet :)

Så fin lite ljuslykta! och koppen!!! :)

Ja jag tycker bara om att vara ensam när jag själv väljer det. Visserligen har jag själv valt och flytta och lämna vår relation, men det är lite skillnad. Det är mycket och ställa om sig till. Men det går framåt och jag får bra verktyg från min samtalskontakt på vårdcentralen.

#7 / / petra:

Trist med förkylning men ni får kurera er med bra filmer o gott te:) ja rätt så skönt med en paus och nu har dem åkt hem haha liiite jobbigt att bo tillsammans en hel vecka, kramar

#8 / / Eva:

Men usch då vännen- du har ju varit förkyld till och från många veckor nu- hoppas ni kurerar er ordentligt. Visst är de härligt med lata lediga dagar. Vi myser massor. God fortsättning till er- vi ses snart igen vännen. Kram

Svar: Hej gumman ! Ja usch för skit förkylning det är skit jobbit med jobbig huvudvvärk o sen detta benet jag svär det tar död på mej =( sån värk i det hjälper inte ens me tabletterna ja har. Saknar dej o hoppas vi ses snart då .. nästa år.. hi hi låter länge dit =)
Ta hand om dej o mys på ni me allt kramar om <3
Ullie Webersköld

#9 / / Johanna Utterberg:

Klart man såg på Kalle :D Kram

#10 / / Mirre - Sweetwords:

Absolut såg vi Kalle och här är det också förkylt, med hosta och snoriga näsor, krya på er

#11 / / Heléna:

Hej vännen min <3 Om du har privat Instagram konto så måste du tillfälligt öppna upp det för att hämta de nio bilderna för annars funkar det inte. Bara att ändra till privat konto sedan igen efter att bilderna är hämtade. Jag kunde inte heller hämta bilderna först, men läste då att man var tvungen att öppna upp det tillfälligt för att kunna hämta bilderna :)

Hoppas du har haft en fin dag! Stor kram och godnatt fina du <3

#12 / / Heléna:

Hej vännen min <3 Om du har privat Instagram konto så måste du tillfälligt öppna upp det för att hämta de nio bilderna för annars funkar det inte. Bara att ändra till privat konto sedan igen efter att bilderna är hämtade. Jag kunde inte heller hämta bilderna först, men läste då att man var tvungen att öppna upp det tillfälligt för att kunna hämta bilderna :)

Hoppas du har haft en fin dag! Stor kram och godnatt fina du <3

#13 / / Anna:

Kalle är alltid härlig att titta på såhär års. Krya på er!