Vatten tjuven

 
 
 
Alltså fredagskänslan… hur härlig är den inte?! I love it!!!
 
 
 
 
 
Fredag och nu har vi helg - sååå skönt! Två lediga dagar utan några speciellt krävande planer
 
Trodelidooooo raringar!! 
Ja då har vi fredag igen...galet vad denna vecka sprang iväg!! Allt med skolstarter och jobb så gick den superfort tycker jag 
Bara mami som fick va hemma ... suck men men så är det ju just nu 
 
Har ni hunnit med den där helg känslan? Något särskilt som ni ska hitta på?
Här kommer det bli lungt . Felicia har extra dag på skolan i morgon och vi andra ska fixa lite andra saker och mami ska dessutom få nya naglar så jodå denna lördagen går väl undan den oxå 
 
 
 
 
Ehhh Va? Vem? menar du mej ?? 
   Gos  B E L L A    Vår  ena fluffiga sötaste lilla älskling…
 
 
 
Du vet det där .. när man inte är på humör och han den där stöttepelaren den goa kommer och får en på bättre humör .. han kan han 
 
Finns ingen annanstans de har så goa friterade kycklingbollar Här är de bästa jag ätit och då har jag ätit många ställen 
Favvostället  - Love it !!!
 
 
 
Idag är en sån dag som jag behöver etra kramar och ni är så gulliga och skickar dem så här komme en tillbaka från mej 
 
 
 
 
 
Önskar dig en riktigt, riktigt härlig lördag!
 
Kramar & Kärlek!
 
 
 
#1 / / Netti Starby:

Vad härligt att ni inte har så mycket planerat och ha en fin lördag! :-D Kramis

#2 / / Ama de casa:

Vilken jättesöt vattentjuv! :-)
Kram

#3 / / NICOLE:

Himla skönt med helg, den var efterlängtad :D

#4 / / Johanna:

Kul med nya naglar och söt liten vattentjuv :)

#5 / / åsa i åsele:

Lördag eftermiddag å jag har just betalt månadens räkningar.
Trist då pengarna typ tar slut innan månaden har börjat ;-)

Innan jag hämtar hem Elin som är hos kompis ska jag dammsuga.

Ha en fortsatt skön lördag, kram

#6 / / elin:

Gott med thai mat<3

Så god maten ser ut :), sen härlig bild på katten måste jag säga haha ;).