Ett Måste behov = Beroende

 
 
Tittar bara in för att säga Natti 
Vad gör du ikväll min vän?
 Hoppas att du är vid gott mod och har haft en fin dag 
Miss i nassa här igen . Får väl se när mami i familjen blir till lite vanligare tider Har inte haft något måste att gå upp till ännu såhär sitter jag glatt vid datorn ännu 
 
Så var den igång – höstterminen 2018!!! En skatt i sexan, en skatt i åttan, en skatt i  första ring  - Galet alltså Inga små skatter längre
 
Alltså ibland tror ja på riktigt att jag är någon slags "nätknarkare"  Beroende sådär 
Måsta kolla allt vackert .. Måste gå in på alla mina sidor och sitta och titta beundransvärt ,, Måste  kika in till er alla för att se va ni skriver ..   och skriva min egna blogg ....
Kan ni inte oxå känna att ni har lite sånt där MÅSTE behov ? Eller är det bara jag?
Ett Måste behov = Beroende    ja...Det är nog DET jag blivit 
 
Så skönt att sitta här i det halvmörka alldeles tysta och kika runt 
 
 
flower...
it always make me happy ... 
Då jag tänkte att jag sen skulle få mej en såndär DYR kruka med "pluppar" på som jag egentligen vill ha 
Dbkd tror ja de heter ,, 
Så kom Ebba på mamma du har den där vita... den har små pluppar på Nästan samma ... ehh jo eller ?
Ha ha gull unge vi kan väl låtsas så länge .. gillar den ändå  min lilla vita kruka små pluppar har den i vartfall 
 
Kort inne besök här med snabb text ..
Hann ni läsa när jag skrev så fort ? hi hi ... 
Skämt och sido Tror nog ändå jag ska kojsa nu Vem vet va morgondagen har att ge 
 
På återseende!
Kram på er ♥ Och natti sov så gott 
#1 / / MADDISENJ.SE:

Tänk vad stora dina barn har blivit, inte klokt :D

#2 / / Netti Starby:

Självklart känner jag också ett beroende för det är så roligt att blogga och att läsa andras bloggar. Ha en fin dag! :-D Kramis

#3 / / Ama de casa:

Jag kan bara hålla med - att blogga är helt klart beroendeframkallande :-)

#4 / / åsa i åsele:

Svårt att komma i normal dygnsrytm efter sommaren, Elin var vaken till närmare halv 1 trots hon klev upp kl 6, troligtvis somnar hon snabbare ikväll.
Själv så kan jag, liksom Du, mer bestämma ifall jag vill vara vaken längre å sova under dan då jag är ensam hemma.

Lätt att sitta lite längre än man tänkt då man hittar sånt som intresserar, vare sig det är på nätet, nån tv-serie eller en bok.

svar Hur tänkte Du då Du tror Löplabbet är bättre än Sjukgymnast/Sjukvården?
Alltså jag har ju ingen aning så har Du tips å råd så berätta :)
Jag känner just nu att 35 mil på buss, alltså drygt 5 timmar sammanlagt på bussen dit & hem, känns skitjobbigt.

kram

#5 / / Emma Engström:

Kan verkligen ha måste och beroende behov ibland, haha! Ja tänk vad tiden går :D

#6 / / Carolina:

Stora barn du nu har! Hoppas att det går bra för dem allihopa nu i skolan :D

Sv; ja, det var en underbar kväll och super skoj med bowling! :)

#7 / / Johanna:

Inga småttingar du har hemma :) Jag längtar lite till Hugo börjar skolan haha! :)

#8 / / Sussi:

Dom växer fort dom små :)
Nog har man sin rutin på nätet. Vissa sidor vill man kolla och däribland finns bloggen :)
Kram

#9 / / NICOLE:

Det är ju också riktigt skönt med sena och lugna kvällar :) Kram