Äntligen och gnällfia nr 1

 
 
G N Ä L L M A J A  nr 1 
 
 O B S !! Ni som inte gillar gnällmaja nr 1 kan sluta läsa här 
För denna dag... 
 
 jag har så himla ont i kroppen, i benen kan knappt gå idag, och det dumma diskbråcket gör det inte bättre 
Har väl vari förskonad för att ha ont då denna sommar varit underbar och varm men kanske det kommer nu med höstan ?? Den där fibromyalgin är ju lite lömsk sådär så kanske värre utav p m s  oxå säkert ?
 
 
 
 usch och fy för PMS, det är så himla himla segt och jag blir så himla himla påverkad och därmed hela stackars familia. Vet att vi många med samma problem inte sant? 
Har inte haft det så myket innan men nu har det börjat komma vid ägglossning och mens tid . 
Ja privata saker jag vet men alltså Nu har jag haft denna spruta i snart 2 år varför har det börjat nu på sistone ? 
Någon mera som har sånt? 
 
Mina dysterbilder visar mitt moood här idag 
 
 
 
 
Ä. N. T. L. I. G. E. N.. !!! 
Äntligen Grilla igen tjohooo G l a d .
 
Den där.. han den där.. mitt allt Han som är gullig och ska få mej på humör 
vi grillar säger han och så fixar vi det och visst hjälper det . lite i vartfall 
 
 
HAN är  sss å BRA    = Kärlek ♥️
 
Sådär finingar 
 inget mera här ifrån idag 
Så jätte trött och i morgon väntar en ny dag och födelsedag för sonen så bäst att försöka sova något 
Va rädda om er och ha en fin morgondag 
Kramar & Kärlek!
 
 
Publicerat i Allmänt / vardagsrum
Taggar: gnäll / kvällsbilder / livingroom / ljus / moodboard
#1 / / Netti Starby:

Usch jag lider med dig och hoppas att det blir bättre! <3 Kramis

#2 / / Dixi Wonderland:

Visste inte att man fick grilla igen :)

#3 / / Eva:

gott med grillning mums* ja kan du inte kanske få bli sjukskriven 50% o jobba 50% ?? med tanke på din hälsa o smärta? kanske vore nåt gumman kram å fin fredag <3

#4 / / Ama de casa:

Gott att grilla - hjälper mot det mesta ;-)

#5 / / åsa i åsele:

Så skönt Du har Stefan <3

Idag fyller min mor år, vi ska dit och förhoppningsvis bjuder hon på tårta... annars lär Elin bli besviken.

Sedan ska jag skjutsa Elin ut till en by typ 3 mil utanför samhället, övernattningskalas hos Krille som fyller 13.

Ha en fin fredag och GRATTIS till Din prins <3

kram

#6 / / Emma Engström:

Ibland får man skriva av sig! Hoppas verkligen att det kommer kännas bättre i helgen! <3

#7 / / Johanna:

Trist med såna dagar, skönt och gnälla av sig på bloggen och grillat kan fixa det mesta :)

#8 / / sarah:

aa det är inte kul men vad ska man göra

#9 / / My Nordqvist:

Kram <3<3