Todays - This morning - Fredagen den 13:de

 
 
 
 
 

HEJ ♡

Hej finaste ni!
Happy friday !! 
 
  Vad har du för dig?
 
 Todays 
Dagens frukost med ledig prins va inte dumt riktigt höstmys med tända ljus sånt gillar vi 
Ja frukosen va kanske lite snål men  riktigt höstmys va det 
FREDAGEN DEN 13 idag 
Tror ni på skrock otur? 
Nä inte här tror nog dagen kommer gå galant !  
 
Nu ska vi försöka ta vara på dagen på ett eller annat sätt, Skulle ju fredags städa lite inför helgen men ja satte på en maskin tvätt o diskmaskinen räcker det  ??
 
 
Blir iget direkt fredagslunk här inte. Aldrig rast och vila som de säger. Alltid något att fixa tycker ja. 
Snart dax att få hem de små skatterna och då blir här liv och rörelse igen 
 
Ha en fortsatt fin start på helgen!
Njut fredagskänslan hela dagen, tänk positiva tankar och kom ihåg att fånga de lyckliga stunderna! 

 Sköt om er darlings!

 

 

#1 / / Johanna Utterberg:

Åh så mysig morgon! :) Gott! Kram

#2 / / ajlimullersandvik.blogg.se:

det ser härligt ut :) Och nej, jag är inte särskilt skrockfull.

#3 / / Petra Olsson:

Mysigt nää här vill vi inte ha ngn otursdag inte, inte ngn skräckfilm heller då jag är ensam med barnen haha. kramar

#4 / / Norahsmamma:

ha en underbar helg kram

#5 / / Amanda:

Vilka fina rosor <3

#6 / / Gabriella :

Åh så fina blommor!!

#7 / / EM:

Vilka fina rosor!

#8 / / åsa i åsele:

Fredagen den 13, det är väl en skräckfilm typ Halloween, eller hur ;-)

Fina rosor, fräscht med blommor, blir som lite lyx i vardagen :)

Lyxigt med frukost bara Du å sonen, verkligen "egen tid" <3

Ikväll har jag å Elin varit till C & R, C jobbar ju typ bara kvällspasset,
från 12 till 20 så under veckan hinner vi aldrig ses, idag slutade hon kl 18 å ledig i morgon.

I morgon kommer min barndomsvän på besök, ska bli skoj, vi träffas allt för sällan.

kram

#9 / / Sussi:

Jag är annars ganska skrockfull när det gäler nycklar på bordet, gå under stegar, svart katt som springer över vägen och andra "löjliga" saker men just fredagen den 13:e berör mig inte nämnvärt. Jag är mest glad att det äntligen är fredag och ledig helg :) Kram