17.11.13

 
VÅR DAG = VI ❤️
 
Du gör mig så lycklig och du gör mig så glad. Tack för att du älskar just mig 
 
 Tänka vilken magisk dag det var, Bara Vår dag 
 
Vår B.R.Ö.L.L.O.P.S.D.A.G.
BRÖLLOPSDAG i dag 13 år!! 
Bästa dagen
Den ska vi för alltid minnas, min  honey  och jag 
Bästa dagen då jag gifte mig med älsklingen 
Den finaste som finns som får mitt hjärta att slå i hård stark takt ännu efter så många år
 
 
Nu och för Alltid  VI ❤️
FOREVER AND EVER
 
 
MIN BÄSTA  = K.Ä.R.L.E.K 
 
 
 
Publicerat i Allmänt / familjen
Taggar: brölloppsdag / familj / fira / kärlek
#1 / / Netti Starby:

Stort grattis till er! <3 Kramis

#2 / / åsa i åsele:

Grattis <3 kram

#3 / / Petra Olsson:

Så mysigt grattis ❤️✨

#4 / / Dixi Wonderland:

Grattis :D

#5 / / Jessica Högberg:

Stort Grattis till Er!! <3 <3 <3

#6 / / Julia:

Grattis!!!

#7 / / Ama de casa:

Stort GRATTIS igen :-)

#8 / / Louise:

Grattis till er!!!! Så fina! <3

Menar du att jag hade glömt länken till min blogg? Förlåt hoppas du kommer in på min blogg lättare den här gången! Och oh ja, sötpotatispommes är mycket godare än vanliga enligt mig! Jag tycker du ska testa! :D Supergott speciellt med parmesanost och havssalt på:D

#9 / / Evahle - en blogg om psykisk hälsa:

Ååh grattis! :)

#10 / / Eva`s blogg:

Åh GRATTIS till er kärlek & dag <3 visst är man lycklig när man mött sin prins :) hoppas ni hade det riktigt romantiskt <3 kramar <3

#11 / / Byfideli:

Grattis på den stora dagen! Kram<33

#12 / / Johanna Utterberg :

Åh så fint, grattis till er och eran dag i efterskott! :) Kramar <3

Grattis

#14 / / Amanda:

Grattis till er :)

#15 / / Kattis:

Åh vad härligt, grattis till er och hoppas ni firade lite tillsammans!☺ Kram

#16 / / Ellen Gräntz:

Vad fint, grattis till er! :)

#17 / / Sussi:

Stort grattis i efterskott. Hurra för kärleken <3 Kram

Stort grattis på er dag :D. Hoppas ni hade det toppen :)

#19 / / yasmine mamma till dennis och angelina:

grattis . så härligt
stor kraaam

#20 / / NICOLE:

Grattis till er! :D

#21 / / Jennifer:

Grattis :)

#22 / / Anonym:

grattis till er :D

Svar: Men tusen Tack kram kram
Ullie Webersköld