"ullies special burgare "

 
 
 
  
Hello raringar! 
God afton darlings!
 
Allt väl ? Hoppas din helg  varit   bra. ?!? 
 
 
Grattis till alla ni alla fina mammor idag är det er dag
Har ni blivit firade något?
Jag hoppas jag att ni njutit av dagen, pysslat om er själva och myser
Blev firad och hade mys på morgonen enligt alla regler  Alla De sedvanliga teckningar,
 små egengjorda paket och allt det där mysiga ni vet...  Naw gulliga små  hjärtan .. 
 
 
Annars har vi en super soft söndag här i Casa weberskölds.
Maken har ju jobbat hela helgen ja vi har myst på vårt sätt 
Idag har det blivit en liten promenad för att få nya fransar sen och handla sen hem och fixa middagen som då ju bestod utav dessa goda hamburgare 
Egna hemma gjorda burgare "ullies special  burgare " ha ha bra namn 
Dessa borde ni testa Man gör ju som vanliga men häller i dessa påsar i 
Ska bara skaffa mej en sån där "mall" som man har då man gör hemburgare blir nog lätare för formen 
 
 
Nu blir här något litet soffhäng me maken en stund till och lite zorro  film
Lite kult film  
Sen väntar sängen 
 
 På återseende kära ni !
 
P.S
Glömde ju visa påsarna jag hällde i för den goda smaken 
Såhär ser de ut 
 
 
Publicerat i Allmänt / På bordet / mat
Taggar: food / grilla / hamburgare / mat / på bordet
#1 / / åsa i åsele:

Tack för tipset, ska absolut testa :) hamburgare är ju vardagsmaten på grillen under vinter & vår.

svar Jo men visst, ibland... som vid Sista April/Första Maj helgen då var ju R med, nu jobbar han som taxichaufför och vanligtvis helgnätter så då kommer C hit i stället för sitta hemma ensam, R sover ju på dan då han jobbar natt å då ska ju C helst vara så där lagom tyst ;-)

Helgen bjöd på sämre, kyligare väder, men jämfört med Norrbotten har vi ju ändå tur med vädret då vi slapp snö.

Nyss cyklade Elin till skolan å jag ska ta med Frost å lägga mig å vila :)

På onsdag kommer C & R på besök igen å blir här till torsdag :)
Sedan från typ 5 juni till nån gång i slutet av juli bor C i Åsele mer eller mindre på heltid då hon fått jobb här under sommaren, hon ska jobba åt SVT som "barnflicka" /barnansvarig under tv-inspelning.

kram

#2 / / Annelie:

God Morgon denna måndagsmorgon,,, ja nu är jag tillbaks på banan, så det förhoppningsvis kommer in ett inlägg / dag.

Mums va gött med hemmagjorda burgare... *slickar mig om munnen*

Om jag vart grattad på Mors dag... ja, med ett Grattis på Mors dag på ett sms från min son.

Ha nu en riktigt fin måndag.. // Mulna hälsningar & Kramar Annelie

#3 / / Dixi Wonderland:

Mums :D

#4 / / Days by Johanna:

Hemmagjorda hamburgare är det godaste som finns :)

#5 / / Jennifer Queen:

Men goooott :D

Svar: Nej Nouw har följarsystem och därför ser man det :) Tack detsamma :)

#6 / / Linda:

Men så gott med hamburgare <33

#7 / / Mirre - Sweetwords:

Oh så gott

#8 / / Gabriella :

Åh så gott!!

#9 / / Anita:

Gott :D kram

#10 / / Petra:

Så goda burgarna ser ut då 💞💞💞kramar

#11 / / Kattis:

Mums för burgarna, ska definitivt testa den smaksättningen!☺ Härligt att du blev så firad av dina små!
sv: Tackar för dina gissningar i tävlingen!
Kram

#12 / / Sofia Werlin: mammalivet och hälsolivet :

Gott med hamburgare :)

#13 / / JoJo:

men gott! nu blev jag ju sugen på en god, fet hamburgare ju! :D haha!! kramar på dig <3

#14 / / ajlimullersandvik.blogg.se:

Så trevligt det låter :) Jag är ju inte mamma, så firade min egen lite grann istället, köpte picknick-korg med lite vin och choklad :)