När vi är tillsammans

 
Jag mår Bäst....
 
Buenos días Raringar!! 
 
Allt väl hos er ? 
Dagen startade här med ännu en soldag ändå tills sena eftermiddagen så härligt ja njuuuuter ! 
 
Jag mår Bäst....
av   S O L E N   
Oooo ville bara sitta ute och njuta idag, njuta solen och värmen Älskar dessa soldagar!! 
Orkar ändå inte med måsten så dem skippade jag idag . 
 
 
Jag mår Bäst....
utav Finaste buketten blommor  L.O.V.E.. I.T !! .
 Blommor som gör mig GLAD  och så trivs jag så otroligt bra med  rosa
 
Snittblommor makes me Happy !! 
 
 
 
Jag mår Bäst  - är dagens tema i   i Johannas #jagutmaning
 
Jag mår Bäst ...
När jag får vara hemma med mina skatter och bara mysa ihop när vi är tillsammans 
Känna närhet Kärlek  samhet och bara va.... 
 
 
 
 
Jag mår Bäst 
utav bra hjälp av små hjälpredor .. 
Då jag får sån bra hjälp utav skatterna när de ser att inte mami är pigg
Idag hjälpte Ebbisen till med matlagningen spagetti och köttfärsås = Favvo ! 
 
 
 
Jag mår bäst 
 
När skatterna och jag bakar ihop.. eller som idag gjorde en Rabarberpaj
( gjorda på våra egna rabarber ) Sååå mysigt verkligen 
 
 
 
 
 

Önskar dig en magisk tisdag fylld av solsken & feelgood:)

Kramar & Kärlek!

#1 / / Netti Starby:

Så himla fint inlägg och det är bra att du lyfter allt som du mår bra av! <3 Kramis

#2 / / Annelie:

Mums vad gött med rabarberpaj,, det är min absolut bäst paj.
Saknar jag när vi hade kolonistugan... att kunna använda sig av sitt.

Jag mår också bra av sol och värme (bara det inte är en fuktig värme), så det är tråkigt att bo i lägenhet då, med bara en sååå urusel balkong som vi har.

Ha en jättefin tisdag i solen.. // Kramar Annelie

#3 / / åsa i åsele:

Vart jag är? På väg Vättern runt ;-) eller hemma i Åsele och är ute å går med the dogs :)

Bra Du kan fokusera på det positiva, vi har det bra ändå...
även om värk, smärta å sjukdom inte är några trevliga följeslagare.

kram

#4 / / Anita:

Men så gott med paj! :D

#5 / / Natalia:

Så gott me paj ;)

#6 / / Dixi Wonderland:

Blommor får en alltid glad <3

#7 / / Linda:

Men mums så gott med paj! kram

#8 / / Jennifer Queen:

Åh rosor, jag älskar rosor!

#9 / / Tove:

Jätte fin blogg, hoppas du får en super dag!

#10 / / elin:

Sv: Ja volym fransar är det dyraste! sjukpenningen är inte mycket att leva på så förstår precis vad du pratar om.

#11 / / Mirre - Sweetwords:

Ohh gott med rabarberpaj mums

#12 / / A M:

Så underbart med sol, mums vad gott!
sv: Tack, jag älskar den outfiten! :D
Kram <3

#13 / / Gabriella :

Åh visst är solen underbar!!

#14 / / Kattis:

Härliga saker att må bra av tycker jag, underbart inlägg!☺ Kramar

#15 / / Johanna Utterberg:

Så härliga saker du mår bra av och guuud vad gott med rabarberpaj!! :D Och vilka fina rosor! :) Kram

#16 / / Moa Kandelin:

Vilka fina blommor!

Så underbart verkligen :D. Törs man ropa sommar nu? :)

#18 / / Biggeros:

Vad bra att du mår bra med dina skatter och att de hjälper till när man behöver som mest hjälp. Det är andra inlägget som jag läser om rabarberpaj. Så gott!!
Sol och värme gör saken ändå bättre// kram

#19 / / ajlimullersandvik.blogg.se:

Så härligt!

Jag mår bäst av solen, av att känna mig behövd, av att laga mat, av att promenera och av att skriva! <3

#20 / / Amanda Jona [FOTOGRAF]:

Åh vilket fint inlägg!

#21 / / Louise:

Mums va gott med rabarberpaj var grymt längesen jag åt de! :)

#22 / / Days by Johanna:

Orkar jag skall jag gå ut i köket och ta lite rabarberpaj som blev över i lördags.

ja utmaningen gick snabbt tycker jag, men en vecka går snabbt.

#23 / / Heléna:

Visst är det härligt när man får göra saker tillsammans <3 Hoppas du har haft en riktigt fin dag! Kramar <3