Jennys´thai

 
Underbart god efterrätt 
 
 
 
Alltså denna underbart goda maten ...    LOVE  IT !! 
Bara Älskar det ! min älskling han vet minsann hur han ska få sin älksling på bra 
humör .....han kan det där 
 
Vi firade lite oxå de två sessorna som va med. Den ena som nyss fyllt år och den andra som fyller på fredag 
 
Har ni inte varit där på Jenny´s thai i ulricehamn ska ni gå dit 
De har tom lunch buffe och då har vi varit där oxå lika gott det oxå 
 
 
 
 
 
 
Publicerat i Allmänt
Taggar: food / jennysthai / mat / på bordet
#1 / / Annelie:

Ååååå, så gött med asiatisk mat,, det gillas på hög nivå av mig. Men TYVÄRR, har jag svårt att äta av detta ute, sedan jag gjorde min GBP.
Men, däremot kan jag äta av denna mat när vi lagar det hemma.

Ha nu en riktigt mysig tisdag.. // Kramen Annelie <3

#2 / / åsa i åsele:

Låter och ser gott ut :)
Vill vi äta asiatiskt så får vi tillbringa minst 1 timme i bil dit å yes, lika långt hem, händer inte speciellt ofta.
Det finns en "thai-vagn" tänk Dig en korvmoj ;-)
men de använder jordnötsolja till typ allt å jag är ju allergisk mot jordnötter så det går ju inte.

R finns med på bilder från Sista April :)

Vaknade trött, men solen skiner så det blir nog en bra dag :)

Jag hoppas Du får en fin tisdag, kram