Here’s some random photos

 
 
Pics från casa Weberskolds   place 
 
Hello raringar! 
God afton darlings!
 
Tack mina underbaringar som kikar in .. va glad jag blir när ni är här  ❤ 
 
. Hoppas att allt är väl och  att du är vid gott mod.
 
Ja det blev lite  gamla RANDOMS idag i collage
A little bit of this and that ... 
Lite bilder från olika dagar ...några har ni nog redan sett  men ja ja 
 
 
 I min kategori HÄR hittar ni många flera såna HÄR  inlägg Dessa gillar jag att göra 
 
 
 
Nu väntar sängen igen ... 
 
 G.o.d.n.a.t.t.k.r.a.m.!  ♥
Kramar & Kärlek!
 
 
Gillar ni dessa inlägg Tryck gärna på hjärtat  
 
 
#1 / / J:

Fina bilder!!

#2 / / Ramona:

Gillar verkligen stilen du har hemma <3 Jättefint :) Kram till dig och ha en fin dag

#3 / / Netti Starby:

Så många fina bilder! <3 Kramis

#4 / / åsa i åsele:

Du har så fint hemma hos Dig, det syns att inredning och hemmet är ett av Dina intressen och glädjeämnen :)

Idag har jag en plan :) eller kanske till å med två ;-) vi får väl se hur det utfaller sig.

J har nu skjutsat Elin till skolan å sen är han politiker under dagen så jag blir typ ensam hemma.

Jag hoppas Din tisdag blir en bra dag, kram

#5 / / Biggeros:

Alltid roligt att få se ditt hem och inredning=) Stilrent och fräscht// kramiz

#6 / / Linda:

Fina random bilder :-)

#7 / / Linda:

Fina random bilder :-)

#8 / / Johanna Utterberg:

Vilka fina bilder!! :) Hoppas du får en grym tisdag! Kram

#9 / / Fru Eriksson:

Wow,så vackert ❤️ ...
Ha en underbar Tisdag/Kram

#10 / / Jennifer Queen:

Så fina bilder vännen :D

#11 / / elin:

Sv: Samma här vill inte ens veta hur mycket pengar jag lagt på kläder/väskor och annat! Haha. Men åh så fint du har det!<3

#12 / / Dixi Wonderland:

Hoppas du får en fin dag :)

#13 / / Dixi Wonderland:

Hoppas du får en fin dag :)

#14 / / Anita:

Så fint :D

#15 / / Natalia:

Jättefina bilder :D

#16 / / Ama de casa:

Så fint ni har det! :-)

#17 / / ajlimullersandvik.blogg.se:

Jag är fett sur över min sjukskrivning också, men samtidigt: hade läkaren sagt TILLBAKA TILL JOBBET NU hade jag fått panik, för jag kan fortfarande inte läsa eller hålla koncentrationen, klarar inte av intryck från ansikten så HUR ska jag någonsin klara att leda ett klassrum igen?

#18 / / Mirre:

Så fint =D

#19 / / Moa Kandelin:

vad fint :)

#20 / / Kattis:

Massa fina bilder ju!☺ hoppas du har en fin tisdag! Kram

Åh vilka fina bilder!

#22 / / Gabriella :

Såå fina bilder!! Kram :D

#23 / / Days by Johanna:

Så härliga bilder.

Nej hade de frågat mig så rakt upp och nej om jag ville sterilisera mig hade jag nog med svart nej, så förstår det, det ska vara ett genomtänkt beslut, man kan inte ångra sig.

När du skriver nedstämd och p-spruta känner jag direkt nej, för jag har redan i vanliga fall problem med det och ta något som spär på det det vill jag inte och helst vill jag undvika stoppa i mig eller ta något som ger kroppen ett medel.

#24 / / hellstromellinor.blogg.se:

Vad fint!

#25 / / Hemljuvligahem:

Åhh älskar din inredning. Det var ju det jag sa att det var jobbigt att måla utemöbler, jobbigast mellan eller hur? Haha men tur du har en hjälpreda, jag e lite envis, allt måste bli perfekt o göra själv hihi Uterummet är nu färdigmålad så nu ska äntligen få städa och inreda, det e detta ögonblick jag har längtat till. Sovgott och kram

#26 / / Sandra:

Så fint =) och gud så fin header du har fått här på bloggen :D det blev jätte fint <3
kram

Jättefina bilder :)