HEEEJ Nattugglan heter JAG !!

 
Mår i.n.t.e. bra…. that´s for sure… 
 
G O K V Ä L L   Vacker!
Eller ja Gomorra till er som har  early Morning Ja ni är ju några stycken 
Det är annat   mot  me j   Presenterar mej HEEEJ Nattugglan heter JAG !!  guuud  :) 
Nu är jag nog fööör trött och sitter här och svammlar redan i början utav inlägget 
 
Hoppas er dag varit till belåtenhet 
Här rullar det på Blev inget fika möte och ja kanske lika bra för denna gnällhoppan här 
Jo det är SAMMA som igår .....Ingen bättring!! 
 
 
 
 
Är fortfarande faktiskt lika tokgalen i dessa bollar och stegar .Det är liksom inget som försvinner 
 
 
Och min dyrbaraste lilla stora skatt Sessa Är sååå himla duktig och hjälper sin mami att måla 
Mami sitter för det mesta bara  bredvid på en stol pekar och bebban bebban målar på .... lilla sötan   

 
 
 
 
 
 

♥~♥~♥

Önskar som alltid en Skön natt med god sömn 
Ta tillvara din morgon dag, glittra så mycket du kan och fokusera på positiv energi!

PUSS på er! 

 
#1 / / J:

Vilken fin vas!!

#2 / / Ramona:

Så fint med dessa stegar och bollar :) Hoppas du sov gott till slut och får en fin dag <3

#3 / / Netti Starby:

Vad härligt att du får hjälp med målningen och det är så fint med vitt! <3 Kramis

#4 / / Anonym:

Stackare med din värk. Själv lade kan mig kl. 01:30 men jag "fastnade" framför you tube. Hittade gamla goda bitar. Fint har du. Kram på dog ullegulle önskar Lena Engman i Bankeryd

Svar: ja du det är ofta det ja gör eller kommer in på underbara bilder och bloggar och vips har det gått en timma till när jag Bara ska in o kika lite. :D Ja vännen det är skit jobbigt o nu känns det som det inte går framåt igen suck . Kramiz fina Lena så glad du kikar in kramar <3
Ullie Webersköld

#5 / / Linda:

Åh, en steghylla skulle jag vilja ha :-D

#6 / / elin:

Sv: Haha I bland får man unna sig längre och mer avslappnade duschar tycker jag!<3

#7 / / Moa Kandelin:

Älskar ljusslingan :)

#8 / / Jennifer Queen:

Jag är med en riktig nattuggla haha.
Hoppas din dag blir bra vännen. kram <3

#9 / / Natalia:

Så härligt med vit färg :D

#10 / / Sofia Werlin: mammalivet och hälsolivet:

Hoppas smärtan ger med sig <3

#11 / / Mirre - Sweetwords:

Så fint ni fixar, bra hjälpreda

#12 / / Johanna Utterberg:

Duktig din dotter är som hjälper dig och måla :) Och nattuggla blir jag också i perioder :D Kram

#13 / / Dixi Wonderland:

fint :)

#14 / / Fru Eriksson:

Så fint & vilken snäll dotter :)
/Kram

Svar: nuuu jaaa :D funkar det igen
Ullie Webersköld

#15 / / Fru Eriksson:

SvarHärligt 😊...
/Kram

#16 / / ajlimullersandvik.blogg.se:

Här är det också sitväder. Det har snöat och snöat och snöat, det gör att humöret sjunker ytterligare.

#17 / / Gabriella:

Såå fint!! :D

#18 / / Kattis:

Så trist att det inte blir något bättre, hoppas du fick sova till slut iaf och att läkaren kan hjälpa till sen om du får träffa hen någon gång.
Men vilken duktig dotter du har som gör så fint!☺ Kramar

Så tråkigt att du inte mår bättre... jag hoppas det vänder snart! Du har så himla fin inredning!

#20 / / JoJo:

åh den där vita vasen påminner om en rosa som jag har :D jättefin!! <3

#21 / / Days by Johanna:

åh jag hoppas du snart få må bra, det är du värd. Vår lilla nattugla! :)

Ja jag såg jag hamna på första sidan. Kul :)

#22 / / Petra:

Åh skicka hit henne så kan hon måla åt mig oxå👌Duktiga tjejen,ja men så fint med bollarna som lyser upp .nu ska det tydligen bli värme till helg😎Men får väl se .kram

#23 / / Heléna:

Skickar över massor av positiv energi till nattugglan :D Härligt med en alldeles egen målare! Hoppas du får en underbar helg och att värmen hittar tillbaka igen! Kramar <3

#24 / / åsa i åsele:

Är väldans trött efter dagens begivenheter å är på väg mot sängen, men ville bara titta in å lämna en kram.

#25 / / Johanna Utterberg:

sv: Håller med dig, är också svag för korgar och skärbrädor, finns så mycket fint! :D Ha en fin fredag imorgon! Kram

#26 / / elin:

Hoppas du får en toppen bra dag!<3

#27 / / J:

Vad snällt att hon hjälper till!!

Verkligen jättefint med såna där bollar :D. Gillar också det :).