Blir helt till mig

 
Lite mera blommor på uteplatserna  
Ett tag idag va det 32 grader tjohoooo Sån gillar vi Mera sånt!! 
 
Alltså .... Wow vilken helg.  av det här härliga vädret. Trots att jag svettas så njuter jag.
Är ju helt galen i fall jag skulle säga något annat  ja som älskar sol och Värme !! 
 
 
 
Jo men idag när det va så varmt kom poolen fram Fast att man är stora sessor nu så va det inget hinder skönt att svalka sej lite 
vi har badat ,  ropade lill sessan när pappsen kom hem  jätte glad 
 
 
 
Så i morgon är det MORSDAG här i Sverige oxå så .... Missa inte det! 
 

Ha nu en riktigt, riktigt festlig & solig  Söndag!             :)

Kramar & Kärlek! 

 

Publicerat i Allmänt / skatterna
Taggar: blommor / solen / uteplats
#1 / / J:

Sa himla fint!!

#2 / / Amanda Jona [FOTOGRAF]:

Värmen just nu är ju verkligen helt fantastisk!

#3 / / Ramona:

Det är verkligen ljuvligt ute nu <3
Mysigt att fixa fint med blomster och annat sött ute. Kram och ha det bra :)

#4 / / Mirre:

Det är verkligen jättefint på er uteplats

#5 / / åsa i åsele:

Höll på att skriva minus ;-) men nä vi har ju faktiskt hela + 9 grader varmt... nederbörd, grått, mulet å trist.
Jag kan väl säga som så att jag går icke ut med ett leende på läpparna ;-)

Lågtryck gör ju att jag mår sämre, väderkänslig å gnällig ;-) jag avskyr lågtryck.

Anledningen till min trötthet å mera värk är förutom vädret och drygt 2 timmar stående i Sporthallen igår - jag kunde ju aldrig sätta mig utan stod/gick hela tiden å jag får mer ont i kroppen då - är väl att jag å C har kollat in Jordskott nu när hon var här, å då vi började se efter det jag lagt Elin å läst för henne blev ju klockan runt 22 innan vi började se,
10 avsnitt = typ 10 timmar :) så i fredags blev vi tvungen att kolla de fyra sista avsnitten så vi skulle ha sett klart innan C körde hem till Umeå, kl var typ 3 då vi lade oss å sedan upp strax efter 10. Att vi dessutom varit i Vilhelmina under dagen å yes jag har väl kanske varit aningen för inbillningsfrisk ;-)

Men jag mår hellre dåligt efter ha gjort något skoj än att sitta hemma å ha trist å ändå ha ont/värk å känna mig värdelös.

kram

#6 / / Netti Starby:

Vädret är verkligen underbart och vilka härliga bilder! <3 Kramis

#7 / / elin:

Sv: Solhatt är ju så snyggt! Tråkigt att du känner så! underbara bilder<3

#8 / / Natalia:

Härligt :D

#9 / / FREEDOMtravel:

Verkligen helt fantastiskt sommarväder! Hela den här helgen har vi bara hängt på däck och gjort ingenting, förutom kanske att sippa lite bubbel eller grilla lite eller så. Fantastiskt :)

#10 / / Sussi:

Det är så himla härligt med den här sköna värmen. Härligt med lite bad på tomten. Synd det ska bli sämre i veckan igen när jag får lite ledigt :( Kram

#11 / / Louise:

Vi slapp visst åska idag ! :D:D Haha Så himla fint på din uteplats! :D

#12 / / Johanna Utterberg:

Vilka härliga bilder och underbart med denna värme! :) Hoppas du haft en fin söndag! Kram

#13 / / Julia:

Så fina bilder :)

#14 / / Hemljuvligahem:

Tror oxå det kommer bli kanon när det e klart. Fin inredning du har på uteplatsen och rosa är så fint och en av mina favorit färger speciellt när det e blommor. Kram

#15 / / Natalia Richardson:

Jag håller med. Vädret har varit underbart,kram.