Nu går det för långt !!

 
pics från  mellanstora skattens rum ... Väldigt städat och fint för det mesta 
jo jag förstår att man inte vill visa upp ett ostädat rum, men du skulle se nu sen skatten fått eget rum Det är sällan ostäda nu 
 
 
 Som sagt, min mellantjej är verkligen supernöjd med  rummet 
Och har blivit lite som mami att gilla vitt och ljust 
( Nu när jag slipper Felicias i allt rosa    ;)  Ha ha roliga barn ) 
Hon ville absolut inte ha något som är rosa eller barnsligt eller gulligt, nej hon vill ha fint  vitt och lite tufft. 
 
Men lite rosa är allt kvar ... lite tjejigt tycker ja 
 
 
 
 
Nämen heeej  finaste ni ! 
Japp nu sitter hon här igen i soffhörnet . invirad sin goaste morgonrock gose tofflor och ny duschad
 
Har väldigt ont idag så blir bara ett HEEEJ inlägg 
ÄR nu väldigt trött på detta ... 
Ringde efter läkaren idag igen andra gången denna vecka .om han NU skickat remisserna ..... 
Va säger de... Nej ja ber om ursäkta men fortfarande har han inte skrivit och skickat remisserna !!!!! 
Alltså vad??!!! 
 Ja blir så ledsen och idag hotade ja anmäla honom nu går det för långt !! 
Här är varje dag en PINA och han har inte ens skickat till ortopeden ?? Varför ? ja hinner inte !! Gud 
Måste jag gråta var dag och ha ont?? 
 
Usch nej ursäkta nu blev det bara gnäll  inlägg ändå men ja orkar inte mera ..
 
 
 
Bjuder på "trötter bild "  av mami och felicia losan posan som va trött idag 
 
 
#1 / / Lena:

Vacker mamma & vacker dotter
Styrkekramar från mig
<3 <3 <3

Svar: Tack min finaste goaste Lena <3 kramen o fin söndag <3
Ullie Webersköld

#2 / / Freja:

Så fint! :)

#3 / / Eva`s blogg:

Men så fint det blev o kul med eget så klart :) åh va trist med en läkare som inte gjort sitt jobb tvi på dem igen skäll!!!! jäkla sätt !! krya på dig o ha det gott kramiz

#4 / / åsa i åsele:

Absolut bör Du anmäla läkaren för försummelse, att låta en patient (Dig) lida längre tid än nödvändigt - remissen kan ju ta tid innan ortoped har tid - är ju straffbart (eller borde vara det).

Fint i rummen hos tjejerna.
Här är det ju så att Elin ärvt min "spara/samla gen" vilket ger ett överbelastat rum ;-)

Jag hoppas Du har en hyfsad lördag, kram

#5 / / Netti Starby:

Så fint rum! <3 Kramis

#6 / / Biggeros:

Vad är det för en konstig läkare som inte skickar remissen vidare till Ortopeden. Verkligen ynkligt=/
Däremot har din dotter god smak och välstädat=) Underbart kort på dig och din dotter!!!Kram

#7 / / Kattis:

Så fint rum hon har!
Men nu jäklar, tror nog det är dags att anmäla och inte bara hota med det. Sen byta läkare...verkar ju helt galet att han inte lyckas skicka iväg en remiss på så lång tid!!!
Hoppas du har mindre ont idag och har en fin lördag! Kramar

#8 / / JoJo:

åh hennes rum ser ju jättefint ut! :D ha en fin lördag nu snäckan. kram

#9 / / Mirre - Sweetwords:

Så fint

#10 / / Petra Olsson:

så mysigt rum och det är så kul när de vill städa o fixa själva som de vill.Hoppas din läkare får tummen ur snart,kramis

#11 / / Annelie:

STACKARE,, om du visste vad mycket kontakt jag har haft med patientnämnden att göra i min sjukdomshistoria nu.
Läkarna är så NONCHALANTA... de önskar jag F*N den värsta värken man kan ha.

Lycka till i fortsättningen.

Ha en finfin kväll.. // Kramen Annelie

PS. Ibland måste man få ha sina "gnäll"-inlägg DS.

#12 / / Eleonora Adriana ♥:

Jättefint rum :)

Så fint rum :D. Men fy så dåligt med remisserna :(