Lite VIT INSPO kallar jag nog detta ...

 
 at the countryside 
 
Alltså att ha Instagram kan ju göra en helt sjuk
 
Det är faktiskt som en kompis sa till mej ...
Jag kan inte skaffa mej instagram och ha för jag blir galen och vill köpa allt som alla visar
och då blir jag utfattig Ha ha ja men det är ju så ..
 
Detta underbara hem  från Instagram  bodotterinteriorinteriordesign  gillar jag såååå
Helt plötsligt tycker man sitt egna är bara blaha...
 
Men faktiskt man får eller ivartfall JAG får  otroligt mycket inspiration där ifrån och ideer till att kunna ändra en del saker hemma   Blir inte ni inspirerade? 
 
Vitt vitt ja men ja gillar ju sånt men tja alltså det hade nog inte varit sååå vitt hemma hos mej men ändå ja jag gillar det o det är ju säkert all design runt om ja ni känner ju mej o mitt "lull lull "
 
 
 
 
Alltså Vem vill inte ha alla dessa fina saker i skåpet då ? 
Hade önskat att få rum med ett sånt skåp i köket synd för liten plats 
 
Åhh älskar ju lampan  där... vill ha...
 
 
 
 
 
Åh värmande o mysigt 
 
 
 
 
 
Lite VIT INSPO kallar jag nog detta ... 
 
 
 
 
#1 / / TIDSTJUVEN:

Verkligen VIT inspo! :D Men snyggt.