Kommer det komma upp något ?

 
Det känns så härligt med alla påsk & vårblomster
 
God Kväll vänner!
 
Hej min vän. Hoppas att du mår bra och är vid gott mod
 
Suck! Vi vill ju ha våår! Får ta och fixa vårstämning och värme inne istället 
Brrrrr. Och jag var i n t e klädd för detta plötsliga otäcka kalla väder. 
Vi har blivit sååå bortskämda med sol och vår värme de senaste dagarna så  nu ...
 
. 
 
 
Har ni börjat påskpynta något? 
Eller kommer det komma upp något ska jag kanske fråga? 
Det är så många som inte vill .. men tja ja tycker att just för  barnens skull så är det lite kul 
Något massor blir det inte men lite ris kycklingar  fjädrar och ägg här och var. 
Och   P Å S K L I L J O R  sååå fina 
 
 
 
 
Nähäpp ..Nu är ljus och ljuslyktor släckta och snart ska  jag hoppa ner i kojset för kvällen 
På återseende, massa kramar 
Godnattinatt!
♥ ♥ ♥ 
 
 
#1 / / Suss:

Visst är det skillnad med vår men det dröjer visst lite innan den kommer på riktigt...
Ha en fin dag, kram Suss

#2 / / Annelie:

Jag brukar alltid påskpynta, då jag tycker sådant är roligt och det är en så härlig färgklick,, allt blir så ljust och mysigt med påsksaker.
Men, i år blir det ingenting, då vi åker ut med husbilen under påsk, sen om vi blir borta hela påsken eller ej, får vi se.
Vi får även se om det BLIR husbilen (beror alldeles på vädret), blir det inte den, så blir det säkerligen en tur hem till Värmland och då är vi absolut borta hela påsken.

Ha nu en så bra torsdag som du kan ha det.. // Kramen Annelie

#3 / / Anita:

Vilken glädjespridare hemma med Påskliljor :D

#4 / / åsa i åsele:

Minus 10 grader kallt i morse å gissa vem som fick skrapa framrutan innan hen skjutsade Elin till skolan ;-) Jag måste bli bättre på att komma ihåg att stoppa igång motorvärmarkolijoxet kvällen innan.
J kom hem utan mankemang så jag kunde somna till slut. Svårt att sova då jag vet att han har minst 25 mil väg hem och det är halt och isigt.
Ännu har jag inte ens tänkt PÅSK, känns som det är länge dit... vi får se om jag börjar fixa nästa vecka, måste ju väck med mina vintergardiner i köket, domherrar måste bytas ut :) Tänker på det varje gång jag ser en bild från köket på instagram/ i bloggen :)
kram

#5 / / LIL BABUSTYLE - Chronic pain warrior:

åh vad jag vill ha värme och vår. eller ja, helst sommar. Så jobbigt när vädret inte kan bestämma sig!

#6 / / Mirre - Sweetwords:

Så mycket bloggfint

#7 / / A M:

Jag vill också ha varmare väder, just nu är det grått och trist. Det är liiiite för tidigt för min del att pynta nu, men snart kommer det! Fina påskliljor! :D
Kram

#8 / / Petra Olsson:

Våren tog pause här:) nä inge påskpynt ännu men jag är så sugen så nu måste jag få tummen ur.kramar

#9 / / Biggeros:

Jag har ställt upp en och annan tupp och kyckling. Bytt ljus och nu är det fjädrar som fattas. Tråkigt när vädret skiftar om. Du ska se att solen kommer snart// Kramiz

#10 / / JoJo:

så fint du har gjort hemma :) jag pyntar inte till påsk, bara till jul :) hoppas veckan har varit bra! kram på dig!

Jag påskpyntar typ aldrig, är värdelös på sånt :).
Blev även som du besviken på vädret :/