Ja såklart det va ...

 
 
 
 
Hej hjärtan! 
 
I start every day with....
Nä jag har alltid varit urusel på att äta frukost Särskilt i fall det är tidiga morgonar så har jag svårt att få i mej 
Därför gillar vi ju lediga dagar och helger då man kan ha lite mera tid och mysa lite extra. 
 
Ja mina vänner ja skrev ju det jag sa ju det 
Det va väl lite missförstånd 
För det är ju såhär när man inte mår bra tar man "åt" sej och missuppfattar så vi har "pratat" och det va ju inte illa menat alls på det sättet Så det kan bli 
Skönt att man känner varann bra och kan prata om det   ( I Love YOU  )
 
Idag har det dock varit lite LAZY DAYS 
Har ju som sagt tappat och har ingen ork eller vilja Så himla tråkigt 
Idag har jag tex suttit i telefon kö två timmar sammalagt . kostar inte det en massa?  Det är 387 st före dej i kö 
Jag blir Galen!! 
Där blev jag sittande i sängen lång stund i telekö alltså  ja Hatar!! 
 
Sen besök hos goa svärmor idag en sväng PUSS 
 
Och sen hem och ha Fredagsmys  och Lets dance 
Det va lite kortfattat idag men tja lusten fanns iinte tyvärr 
 
 Sov sött och på återseende imorgon igen era sötnötter!
Sweet dreams sweeties!
 
 
 
 
 
 
#1 / / Ramona:

Så kan det vara ibland :( Lusten finns inte. Det går upp och ner. Lyxa med något lite extra som du gillar, det brukar muntra upp lite <3

#2 / / Eva`s blogg:

God morgon snäckan :) ja kö är inget kul alls grr men ibland blir det så trist :( mysigt att ha tid att äta o det ser mysigt ut :) fin lördag kramis

#3 / / Mirre - Sweetwords:

Ser mysigt ut med frulle på sängen, ha en härlig lördag

#4 / / Annelie:

Vad härligt vännen, att ni har pratat ut och att allt bara var en missförstånd.
Det är som du säger,,, går man hemma så som vi gör, då kan vi nog lättare missförstå saker och ting.
Härligt i alla fall att det rett ut sig.

Hihi, jag har aldrig haft svårt för frukosten.
När jag körde buss och började 04.30, då var jag uppe och åt gröt på morgonen.

Mysigt det ser ut med frukosten till sängs,,, jag äter också ofta till sängs. Beroende på vilken värk jag har när det ska ätas.

Ha nu en riktigt, riktigt mysig lördag med de dina.

Kramar om..

#5 / / ajlimullersandvik.blogg.se:

Jag har också funderat på det, kostar det att sitta i telefonkö!? Vad skönt att du fått rätsida på vad vännen menade, aldrig kul med missförstånd som sårar.

PUSS

#6 / / Liene Svärd:

Tack :) hoppas verkligen det kommer va bra, hittills har det varit okej men får se med tiden, har inte för höga förväntningar den här gången.

Kul med let's dance. Brukade kolla på det för några år sen.

#7 / / Johanna Utterberg:

Smarrigt med frukost i sängen! :) Hoppas du får en solig och skön lördag! sv: hihi, det gör inget, kul att jag kan inspirera dig!! :D Kram

#8 / / Moa%20Kandelin:

Vad mysigt med frukost på sängen :)

#9 / / Biggeros:

Jag hoppas att lusten kommer tillbaks min fina!! Ibland är man på topp vissa dagar långt nere i botten. Skönt med en riktig god frukost och vilodagar=) Kramiz

#10 / / Boel:

Skönt med god frukost och att ni redde ut missförståndet :)

#11 / / Netti Starby:

Vad skönt att ni redde ut missförståndet och vilken smarrig frukost! <3 Kramis

Så skönt att ni redde ut alltihop :)