hemma o piffa lite

 
 Ljuset gör så mycket. Jag känner direkt att något positivt händer i kropp och själ av solen och ljuset.
(hur härligt ord är inte ordet vårsol btw?
 
Hi sweethearts! 
Kjolahopp!!
 
Hoppas allt är väl.?
 
 
Solen har kikat in här rätt länge idag och man Tror det är skönt men nä det har Blåst massor så trots de 8 + det va kändes inte alls 
 
Suck! Vi vill ju ha våår! Får ta och fixa vårstämning och värme inne istället 
Försöker gå här hemma o piffa lite 
Lite ljus överallt, vita saker och få allt lite "vårlikt" inne oxå 
Har tänkt införskaffa lite kvistar . körsbär eller äppelkvistar brukar ja ha. 
Vänta och se tills de slår ut.. Brukar ni det?
 
 
 
 
Skönt och avslappnande soffhäng, några timmar med älsklingen här. han har ledig dag idag så mysigt 
Är inte ofta han är hemma på kvällarna annars .  Soft onsdag kväll idag alltså . ...
 
 
 
 
 
 
 Jag har precis sippat klart på min varma choklad från tassimon   som de blev idag 
Men nu är jag helt slut så det blir  kväll för  mig ... bums i säng
 Hoppas ni fått en trevlig lill-lördagskväll!
 
Nu: 

 dejtmed John Blund.

 
 
På återseende, massa kramar 
Godnattinatt!
♥ ♥ ♥ 
 
 
#1 / / Netti Starby:

Åh vad fint och jag vill också ha vår nu! <3 Kramis

Älskar att det är vår :D. Jättefin klocka du har förresten :)

#3 / / jennie:

Haha nä jag vet att man inte ska det. Men jag var så hungrig. 😊
Men oj. Vad har hänt då ??😔

#4 / / Mirre - Sweetwords:

Så fint du piffar

#5 / / MartinaOlsson:

sv; ja precis, det stämmer! det var därför jag tog med den trenden i inlägget :)

#6 / / åsa i åsele:

Sol är verkligen livsviktigt, det ger ju hopp om den kommande sommaren, ljuset ankomst :)
Jag är beroende av sol... lapar sol dagligen under mina promenader :)

kram

#7 / / Petra Olsson:

Så fijnt med lite vår-piff . Jag vill också ha vår nu! blåser lite väl mkt.kramar

#8 / / Maya:

Åhhh körsbärskvistar är ju underbart att ha i en vas!

#9 / / Kattis:

Vad fint och vårigt med lite kvistar hemma...här funkar det inte för mina katter vägrar låta dem vara samt att sambo är lite allergisk.
Kramar

#10 / / Yasmine mamma till Dennis och Angelina:

så fint. ha en underbar dag.
kram

#11 / / Biggeros:

Så mysigt med lite sol=) Fräscht med lite äpple eller körsbärskvistar. Du verkar ha sinne för inredning=)

#12 / / Therese:

Åh buddha :D

Svar: Du är fin :D <3 Hahahaha ja jag kommer direkt ;) Det blir ett mega bra namn :D kram

Svar: gumman ja kommer inte in på din blogg är det fel länk ?
Ullie Webersköld

#13 / / ajlimullersandvik.blogg.se:

Saknar verkligen solen, värmen och min tassimomaskin nu >.<

#14 / / JoJo:

så fina detaljer från ditt hem :) vi har haft sol både igår och idag, så himla härligt!! kram

#15 / / Days by Johanna:

Kan inte du komma hit och piffa lite med, jag gillar inredning med suger på ställa det snyggt!

btw, vet du vad man kan hitta snygga sidebords i vitt, vill ha ett sånt i hallen :)

ja var ålder har sin charm säger de :P

#16 / / Sussi:

Det var så skönt idag när solen verkligen värmde. Man känner att våren är på väg med stormsteg :)
Så härligt att ha en kväll hemma tillsammans.
Kram