Får inte till det

 
Vitt vitt vitt ja det gillar jag ... 
 
Tänkte inte skriva något mera i kväll men tja så dras man till alla fina kommentarer som n  i skriver 
Jag blir såååå GLAD Tusen TACK !!   Era fina ord värmer enormt! 
 
Sommar tider Hej Hej ! 
W.o.w vilken helt underbar sommardag vi haft idag tom ljumma vindar när det blåste lite Sååå Härligt verkligen  LOVE IT!! 
Sommar tid då ja 
 Men hur härligt är det inte med sommartid?! det är ett tecken på att vi går mot mycket ljusare tider och jag älskar precis ALLT som kan påminna oss om vår & sommar! så nu kör vi tycker ja Våren är här för att stanna 
 
Försöker att gå här hemma idag och fixa till det lite när vi va inne    suck ... ja ...
Nej men ni vet det där då man tycker man pysslar lite fixar och ändå liksom inte får till det ? Känns inte fint , eller bra eller tja kan inte sätta fingret på det men nåt är det ja inte får till 
 
 ja ja men jo jag fortsätter att pyssla här hemma ändå så mycket ja orkar nu allt för att hålla mej aktiv 
 
Såhär är det på mitt brickbord just nu ..... 
 
 
 
He he ja här kommer en super dålig bild men det va lite i farten 
Kissen SELMA det söta roliga kissen åkte skateboard den rörde sej o selma satt kvar där 
Va bara tvungen o visa att det blev ett kort 
 
 
 
 
Japp dax igen för att sluta de blå en dag i morgon oxå 
Vi ses väl då ?? 
 
Kramar & Kärlek!
 
 
 
 
 
 
#1 / / Netti Starby:

Så himla söt kisse och ha en fin dag! <3 Kramis

#2 / / Anita:

Stilrent med Vitt :D

#3 / / Bella:

Vad fint du har det!

#4 / / Mirre - Sweetwords:

Ja det var toppenfint väder igår

#5 / / Annelie:

Ååååå,, vilken härlig katt.. <3

Vi hade också kanonfint väder igår, men det var kyliga vindar.

Ha en jättefin måndag.. // Kramen Annelie

#6 / / A M:

Så himla underbart med vår och ljus!!! Det är fint med vitt :D
sv: Tack fina du, ja det är viktigt!
Kram

Haha så gullig bild på katten :D. Älskar att det är vår och varmt :D

#8 / / Ama de casa:

Haha! Mycket ska man se... En skateboardåkande katt? Det var då första gången jag sett det :-)

Ha en bra start på veckan!

#9 / / Petra Olsson:

Så fint och vilken kanonväder vi haft i helgen,kramar

#10 / / Kattis:

Nämen haha en skatarkisse!😀 vilka härliga dagar det blev nu, här är det ännu varmare än det var igår faktiskt...nästan för bra för att vara sant känns det som!😛
Hoppas du har en riktigt bra måndag nu! Kramar

#11 / / åsa i åsele:

Ishalt å inte kul att gå ut här hemma, ren skridskobana ;-)
Var tvungen att gå sakta å försiktigt då jag var med the dogs i hundgår'n. Vatten på isen gör ju att det går icke att sanda.

Sol å blåsigt tar på snön så förhoppningsvis blir det bättre väglag inom kort, inte kul då jag knappt törs gå eller köra då det är förjäkligt halt.

Elin ledig från skolan idag, typ nån sorts studiedag för lärarna.

Så kul att kisse åker skateboard :D

kram

#12 / / Johanna Utterberg:

Så fint du har det! Och ja så himla härligt med värmen och våren som är här! :) Kram

#13 / / Sussi:

Ibland är det så. Man flyttar runt och ändrar men blir inte riktigt nöjd ändå. Ibland är det bara en ny sak som måste till så ordnar sig allt :) Älskar att våren äntligen är här :) Kram

#14 / / freja:

Så söt bild på katten :D

#15 / / Days by Johanna:

Så skönt med sommartid. Och söt bild på katten

Jag är glad för mina tabletter, jag får en bra balans på mina känslor. Jag kan vara ledsen men också glad. Ibörjan var jag så avtrubbad när jag började med dem, men nu kan jag känna både och. så det är skönt.

#16 / / The Queenie:

ja ÄNTLIGEN sommartider :D

Svar: Jag har haft min ångest hela livet :( eller ja så långt tillbaka som jag kan minnas.. :( Jag har faktiskt aldrig tänkt på det med ångest och PMS. Jag ska ha röda veckan nu när som så det är inte helt omöjligt faktiskt. kram

#17 / / Teresa:

Haha, Katter är roliga 😁 Så söt 😍

#18 / / Teresa:

Haha, Katter är roliga 😁 Så söt 😍